Dodge Ram Runner

Dodge Ram Runner – Coraz popularniejsze w Stanach off-roadowe harce, skłoniły Mopar (współpraca z Kentem Kroekerem) do opracowania zestawu Runner, dedykowanego modelowi Ram.

Podwyższony o 35,6 cm, pojazd odznacza się wyczynowym zderzakiem, maską i nadkolami, uchwytem podtrzymującym koło zapasowe oraz układem wydechowym typu cat-back.

Koszt przygotowania Dodge Rama do zabaw w piachu to ponad 20,000$.

Parada Jeepów – Ekspozycja Mopar podczas Moab Easter Jeep Safari (16-24 kwietnia) nie zostanie ograniczona do jednego wozu. Opisując pojazdy, po raz kolejny można by użyć powiedzenia „Dla każdego coś miłego”. Terenówki ekstremalne, samochody do codziennego użytku, a nawet sportowe „bolidy”.

– Wrangler Blue Crush przeznaczony jest do wyczynowej jazdy po skałach. 39-calowe opony, specjalnie dobrane zawieszenie, klatka bezpieczeństwa i 540-konne, siedmiolitrowe (426 cu.in) HEMI V8, zespolone ze skrzynią 545RFE
– Wrangler „Kotlet Schabowy” Pork Chop to nic innego jak odmiana Sport pozbawiona wszelkich, zbędnych elementów nadwozia. Zamiast tego mamy przednią szybę obniżoną o 51 mm, czerwone fotele Sparco Chrono Road oraz potężne koła (17-calowe felgi Vintage V i 35” opony Baja Claw firmy Mickey Thompson Tires)
– Tożsame opony(+ felgi AEV Pintler) zamontowano we Wranglerze Renegade. To całkiem cywilizowany wóz, zasilany 6.4-litrową jednostką HEMI V8 o mocy 475 KM, przekazywanej za pośrednictwem sześciostopniowej manualnej skrzyni biegów.
– Odświeżony Jeep Compass dzięki niezliczonym elementom z zasobów Mopar, przeistoczył się w model Canyon. Dodatkowym wyznacznikiem jest zawieszenie Rocky Road Suspension oraz ogumienie Baja ATZ 225/75/16 Mickey Thompson Tires, nawleczone na aluminiowe obręcze.
– Biało-czarny Cherokee Overland to zupełne przeciwieństwo Compassa. Stalowe felgi z oponami 265/75/16 przetwarzają polecenia turbodoładowanego diesla o pojemności 2.8 litra. Na pokładzie nie zabraknie także całego ekwipunku przeprawowego.
Jednak najciekawiej prezentuje się stuningowany Dodge Ram w barwach Liquid Metal Mopar. Stalowa osłona spełniająca rolę zderzaka, przestrzeń ładunkowa wyłożona włóknem szklanym, a na dokładkę, 5.7 HEMI V8.