Facelifting Maybacha na rozpoczęcie targów

Maybach 2011MY – Po raz kolejny mam przyjemność zaprosić Państwa na wirtualną wycieczkę po China International Exhibition Center w Pekinie. Targi Auto China 2010 będą najprawdopodobniej kolejną imprezą z cyklu: „My tylko podpatrywaliśmy”. Jednak pośród setek klonów dostrzec można perełki, pokroju odświeżonego Maybacha 57 i 62.

Zmiany jakie dotknęły jeden z najbardziej luksusowych samochodów tego Świata, nie są rewolucyjne lecz ewolucyjne. Nowy jest przedni zderzak z paskami ledowych świateł, powiększonym grillem (20 żeber w normalnej, 12 w wersji S), gładko łączącym się z przekonstruowaną maską. Z tyłu zaś, zwracają uwagę krwistoczerwone klosze lamp. Nie obyło się również bez nowych wzorów 19 i 20-calowych aluminiowych felg.

W zależności od zapotrzebowania klienta, wyposażenie wnętrza może obejmować znany z edycji Zeppelin kulisty atomizer perfum, 19-calowy ekran w odmianie 62 czy skórzane fotele wykończone kryształkami Swarovskiego.

Do napędu wersji S służy wzmocniona jednostka 6.0 V12. Silnik generuje 630 KM. Moc podstawowego modelu pozostała niezmieniona. Jednocześnie obniżono średnie zużycie paliwa: obecne wartości to 15,8 l/100 km w S i 15 litrów na 100 km w bezowej odmianie.