Porsche 911 Turbo 2010

Porsche 911 Turbo 2010

Porsche 911 Turbo 2010 – jest szybszy do setki od Lamborghini Murcielago LP640, McLaren F1 i Ferrari Enzo! Samochód napędzany jest nową jednostką napędową. Silnik o pojemności 3,8 litra zbudowano w oparciu o zaprojektowany od podstaw blok, wyposażono ją również w bezpośredni wtrysk paliwa. Dzięki temu samochód legitymuje się potężną mocą 500 KM. Jako opcję, szczęśliwy nabywca nowej 911 będzie mógł zamówić dwusprzęgłową, siedmiostopniową zautomatyzowaną skrzynię biegów z łopatkami przy kierownicy. Silnik spełnia normę czystości spalin Euro 5, średnie zużycie paliwa – zdaniem Porsche – oscylować ma w okolicach 11,4-11,7 l./ 100 km. Jak przystało na 911 samochód pochwalić się może rewelacyjnymi osiągami. Pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu już po 3,4 sekundy, prędkość maksymalna to aż 312 km/h. Za klasyczną wersję coupe trzeba będzie zapłacić od 146 tys. euro. Model ze składanym dachem będzie droższy o ok. 10 tys. euro.

Porsche 911 Turbo 2010