Aznom 500 Motore Centrale

Aznom 500 Motore Centrale – Kto by pomyślał, że nadzwyczajny, ale jednak Fiat 500, może być na tyle interesujący, aby wieńczyć relację z targów Top Marques w Monako. Panie i Panowie. Przed wami Aznom 500 Motore Centrale.

Jak sugeruje nazwa, 230 lub 280-konny (MotoreCentrale.com twierdzi, że to 1.4 Turbo, 240 KM/330 Nm), centralnie zamontowany motor napędza tylne koła. Poza tym, 900-kilogramowa pchełka otrzymała nowe koła (205/40/17 – przyp. MC.com), skrywające większe tarcze hamulcowe, sportowy układ wydechowy, a przede wszystkim, rzucające się w oczy czarne skrzela, doprowadzające powietrze.
(więcej…)

Fiat 500 NL

Fiat 500 NL – Tyska fabryka już wkrótce wyprodukuje specjalną linię „NL”, której znakiem rozpoznawczym będzie pomarańczowy lakier karoserii.

Wyposażenie 500 NL obejmie 15-calowe felgi, pakiet Chrom, automatyczną klimatyzację, system Blue&Me z łącznością Bluetooth oraz kluczyk w kolorze Orange.

Cennik Fiata 500 NL otworzy kwota 15,495€ za odmianę 1.2. Wersja z 85-konnym motorem 0.9 TwinAir to wydatek 16,795€.
(więcej…)

Fiat 500 Coupe Zagato Concept

Fiat 500 Coupe Zagato Concept – Nie opuszczając Włoch, schodzimy na ziemię, gdzie czeka już koncepcyjny Fiat 500 Coupe, skonstruowany we współpracy z Zagato.

Trudno nie odnieść wrażenia, że stylistyka tyłu (mała powierzchnia szyby i zwieńczenie dachu w postaci „czapki baseballowej”) inspirowana była Mini Coupe. Jednakże podwójnie wybrzuszony dach to typowo włoski patent. Dopełnieniem jest żółty lakier Pop Yellow oraz siedemnastocalowe obręcze firmy APP-TECH.

Pod maską brzęczy radośnie turbodoładowany silniczek o pojemności dziewięciuset centymetrów sześciennych. Benzyniak dostarcza moc 105 KM/5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy o wartości 155 Nm, uzyskiwany przy 2500 obr./min.
(więcej…)

Abarth 500C Romeo Ferraris

Abarth 500C Romeo Ferraris – Pięćdziesiątych drugich urodzin Romeo Ferraris nie okrasi supermocne BMW czy Mercedes, lecz maleńki, tyski Abarth 500C.

Z zewnątrz, 500C od Romeo Ferraris wyróżnia się srebrno-czerwoną powłoką oraz 17” felgami. Aluminiowe obręcze o specjalnym wzorze, kryją 280 mm, nawiercane tarcze z czterema zaciskami. Zgodnie z tradycją włoskich tunerów, o skuteczność układu hamulcowego dba Brembo. Reszta usprawnień to sportowy zestaw sprężyn i regulowanych amortyzatorów i mechaniczny dyferencjał o ograniczonym uślizgu.

Zasiadając w skórzanym fotelu, przeszytym diamentową nicią, zwrócimy uwagę na czerwony, połyskujący panel w desce rozdzielczej.

Benzynowy silnik 1.4, dzięki nowej turbosprężarce, wyczynowemu filtrowi powietrza, przemapowanej elektronice oraz ulepszonemu wydechowi, osiąga moc 203 KM.
(więcej…)

Abarth 500 Gulf Edition

Abarth 500 Gulf Edition – Któż z nas nie kojarzy Porsche 917 w barwach Gulf Petroleum. Dla uczczenia dziesiątej rocznicy obecności koncernu na luksemburskim rynku, powstanie dziesięć egzemplarzy Abartha 500 Gulf Edition.

Przygotowana przez Autopolis Luksemburg (tamtejszy diler Fiata), linia Gulf otrzyma nie tylko legendarne, niebiesko-pomarańczowe malowanie. Oznacza to także pakiet Esseesse, wyciskający z turbodoładowanego silniczka 1.4 160 KM oraz sportowy układ wydechowy Monza.

Za tak odszykowanego Abartha 500 Gulf Limited Edition, Autopolis Luksemburg życzy sobie 25,000€.
(więcej…)