Lexus LF-NX concept

lexus-lf-nx
Lexus zaprezentował koncepcyjny model LF-NX na salonie samochodowym we Frankfurcie. Auto wyróżnia się agresywną i nowoczesną stylistyką. Koncepcyjny Lexus mierzy 4 640 mm długości, a jego rozstaw osi to 2 700 mm. Wnętrze to stylistyczna fantazja i ergonomia. Najbardziej charakterystycznym elementem jest długa konsola środkowa, która rozdziela również tylne fotele. Lexus postanowił zastąpić tradycyjne przyciski i pokrętła elementami obsługiwanymi dotykowo. W ten sam sposób ma wyglądać obsługa systemu multimedialnego i nawigacji.
Lexus LF-NX ma napędzać silnik benzynowy o pojemności 2,5 l pracujący w cyklu Atkinsona wspomagany jednostką elektryczną. Podobnie jak w pozostałych modelach japońskiego producenta, też tutaj będzie możliwe, aby przy niskich prędkościach korzystać jedynie z napędu elektrycznego. Taki tryb jazdy szczególnie przydaje się podczas jazdy w korkach, gdyż znacząco ogranicza zużycie paliwa. (więcej…)

Lexus LF-LC Concept

Lexus LF-LC Concept – podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Detroit, Lexus zaprezentował na swoim stoisku model LF-LC. Sportowe coupe 2+2 to ersja konceptowa. Auto zostało stworzone przez studio projektowe Calty w Newport Beach w Kalifornii. Kabina pasażerska wypełniona jest skórą i dekoracyjnymi elementami z drewna i aluminium. Silnik pojazdu znajduje się z przodu, a napędza on tylną oś.

(więcej…)

Lexus IS F Circuit Club Sport Package


Lexus IS F Circuit Club Sport Package – super auto po przeróbkach TRD – Toyota Racing Development. Auto nabrało agresywnego charakteru dzięki zamontowaniu kompletnego ospojlerowania, teraz prezentuje się jak rasowa wyścigówka. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Silnik Lexus IS F Circuit Club Sport Package to 5 litrowy potwór V8 o mocy 430 KM i momencie 505 Nm. Max. prędkość: 272 km/h, bez ogranicznika 330 km/h. Przyspieszenie 0 – 100 km/h: w zależności od ustawienia. Z włączonym SPORT MODE, wyłączonym VSC i manualną zmianą biegów 4,4, z włączonym SPORT MODE 4,6, a w trybie turystycznym 4,8.
(więcej…)

Lexus LS600h Landaulet

Lexus LS600h Landaulet – Ślub Księcia Monako, Alberta II, zapowiada się bajkowo. Nie, nie przekształciliśmy się w bloga plotkarskiego. Mam na myśli samochód, którym Młoda Para będzie podróżowała w trakcie uroczystości – Lexus LS600h L Landaulet.

Jeden z siedmiu wozów „ślubnej obstawy”, powstał we współpracy z Carat Duchatelet. Należąca do belgijskiego Carat Security Group, firma opracowała kabriolet zwieńczony jednoczęściową, przezroczystą kopułą. Ogrom prac konstrukcyjnych pochłonął ponad dwa tysiące godzin.
(więcej…)

Lexus LS460 Touring Edition

Lexus LS460 Touring Edition – Od ponad dwudziestu lat Lexus kojarzony jest ze stonowanymi limuzynami dla statecznych jegomości. Puszczając oko do „młodszej” klienteli, przewidziano limitowaną serię Touring Edition, skonstruowaną w oparciu o model LS.

Pokryta specjalnym lakierem Smoky Granite Mica, linia wyróżnia się „sportową” atrapą chłodnicy, dziewiętnastocalowymi obręczami (18” w AWD) o unikalnie ułożonych ramionach, dwukolorową, skórzaną tapicerką oraz wykończeniami z matowobrązowego drewna.

Wyjściowa cena za Lexusa LS460 Touring Edition to 73 000$.
(więcej…)

Lexus LF-Gh Concept

Lexus LF-Gh Concept – Poza europejskimi nowościami (Audi A6, Lamborghini Aventador, Range Rover Evoque), kompleks Melbourne Convention and Exhibition Centre ugości również koncepcyjnego Lexusa LF-Gh Sedan.

Pokazany po raz pierwszy w Nowym Jorku, tylnonapędowy LF-Gh stanowi następcę modelu GS, o czym świadczą wymiary: 4,89 m długości, 1,87 m szerokości i 1,45 metra wysokości. Co się zaś tyczy stylistyki, to kontynuuje ona nurt zapoczątkowany przez CT-200h. Agresywnie narysowany zderzak z dużą atrapą chłodnicy, diodowe oświetlenie (przednie, do jazdy dziennej w kształcie litery „L” + tylne zachodzące na boki i klapę bagażnika) i dwudziestocalowe obręcze o podwójnych ramionach.
(więcej…)