kwiecień 20, 2024
Home Marki Archiwum kategorii:  McLaren (Strona 2)

McLaren

Marki McLaren

McLaren MP4-12C High Sport

McLaren MP4-12C High Sport został opracowany przez McLaren Special Operation. Powstał w zeszłym roku w limitowanej edycji pięciu egzemplarzy, a w swoim garażu mają ten samochód m.in. prezes McLarena, Ron Dennis oraz książę Bahrainu. Pojazd od standardowego McLarena MP4-12C odróżnia się ciekawszym frontem, zmienionym dyfuzorem oraz nowym aktywnym skrzydłem. Ponadto
Aktualności Luksusowe Marki McLaren Super Samochody

McLaren X-1

McLaren zaprezentował model X-1 na wystawie Pebble Beach Concours d’Elegance. Samochód powstał na bazie modelu MP4-12C na specjalnie zamówienie stałego klienta brytyjskiej marki, który już posiada McLarena F1 i Mercedesa McLarena SLR , a zapragnął czegoś wyjatkowego. Pomysł na wyprodukowanie samochodu na specjalne zamówienie powstał już trzy lata temu, jeszcze przed
Aktualności Filmy McLaren

Nowy salon McLarena

Nowy salon McLarena – W blasku fleszy i pompie godnej królewskich rezydencji, dwudziestego pierwszego czerwca, w Londynie otwarto nowy salon sprzedaży McLarena. Poza kilkoma egzemplarzami MP4-12C, w tym o chromowej powłoce, dużo mówiło się o trzech nowych wozach: „małym” McLarenie, MP4-12C Roadster oraz prawdopodobnym następcy modelu F1.
Aktualności Auta Sportowe Luksusowe McLaren Tuning

McLaren SLR Agrios od SR Auto

McLaren SLR Agrios – Kolejny majowy dzień przynosi perełki, wygrzebane z przepastnego bloga SRAutoGroup.com. Błyszczącoczarny McLaren SLR „Agrios” stojący na felgach ADV.1 Wheels. Tylko dlaczego chronometr Tread 1 firmy Devon Works (opatentowany, „pływający” mechanizm, litowo-polimerowa bateria, kryształowe, kuloodporne szkiełko, do nabycia za 18,500$) nie dodawany
Aktualności Auta Sportowe Filmy McLaren

McLaren MP4-12C GT3

McLaren MP4-12C GT3 – Podstawowa zasada przyświecająca budowniczym wyścigówek jest prosta: odelżyć, wzmocnić a przynajmniej nie osłabić. Tworząc MP4-12C GT3, McLaren również poszedł tą drogą… choć nie do końca. Sekret edycji GT3 tkwi w mocy podwójnie turbodoładowanego 3.8 V8. Ważący 1301 kilogramów, bolid dysponuje zaprzęgiem „jedynie” pięciuset koni (odmiana