Nissan Juke-R


Nissana Juke-R to  supercrossover, w którym moc i właściwości jezdne zapożyczono z GT-R. Silnik Juke-R o mocy 485 KM ma pojemność 3.8-litra. Jednostka V6 wyposażona w dwie turbosprężarki rozpędza samochód do 100 km/h w 3,7 sekundy i umożliwia rozwinięcie prędkości maksymalnej 257 km/h. Nissan Juke-R został skonstruowany w Wielkiej Brytanii przez Nissana i zbudowany przez RML – czołową firmę działającą w branży pojazdów wykorzystywanych w sportach samochodowych, przy współpracy Europejskiego Centrum Technicznego Nissana (NTC-E). W ciągu 22 tygodni zmontowano dwa egzemplarze – po jednym przeznaczonym do ruchu prawostronnego i lewostronnego. Poszerzone nadkola mieszczą 20-calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium. We wnętrzu Nissan Juke-R znajdziemy sportowe fotela OMP, a przełączniki i wskaźniki pochodzą z GT-R. Na 7-calowym wyświetlaczu w środkowej części deski rozdzielczej podawane są informację o pracy podzespołów samochodu tak, jak w modelu GT-R.

(więcej…)

Nissan Juke od Impul

Nissan Juke Impul – Aparycja Juke nie zjednuje mu zwolenników. Dość powiedzieć, że mały Nissan jest najbrzydszy w klasie. Projekt Impul, japońskiego tunera, może tylko poprawić opinię.

Niezależnie od koloru, samochód odznacza się nową osłoną chłodnicy, karbowanym spojlerem zderzakowym, stopniem ułatwiającym wsiadanie, czymś na kształt dyfuzora (+ chromowane zakończenie wydechu z nierdzewnej stali) oraz wielgachnym skrzydłem, znacznie obciążającym klapę bagażnika. Pod nadkola wpasowano dziewiętnastocalowe obręcze, udoskonalony układ hamulcowy oraz zawieszenie o sportowej charakterystyce.
(więcej…)

Nissan GT-R od Axell Auto

Nissan GT-R Axell Auto – Japońskie Axell Auto, kompleksowo zajmujące się motoryzacją (tuning, malarstwo samochodowe, ubezpieczenia), na Tokyo Auto Salon dotarło z własną wizją Nissana GT-R.

Patrząc na poniższe zdjęcia, trudno stwierdzić, że podczas prac, Japończycy kierowali się dobrym smakiem. Samochód otrzymał monstrualnej wielkości zderzak z karbonowym spojlerem, długaśną maskę, masywne progi, napompowane nadkola z dodatkowymi kanałami powietrznymi oraz wielgachny zad z takimi samymi wlotami.
(więcej…)

Nissan Nismo GT-R RC

Nissan Nismo GT-R RC – Z belgijskiej stolicy, lotem błyskawicy, przenosimy się na przedmieścia Tokio, gdzie w ten weekend odbył się Tokyo Auto Salon 2011.

Jak na japoński salon przystało, Nissan, we współpracy z Nismo, powołał do życia wyścigową wersję GT-R, odmianę RC (Racing Competition). Właściwy dobór materiału (z włókna węglowego wykonano zderzaki, maskę, klapę bagażnika ze skrzydłem, akrylowe szyby) sprawił, że RC waży o 150 – 200 kilogramów mniej niż seryjne wydanie. Zmiany objęły również zawieszenie, średnicę przednich tarcz hamulcowych (410 zamiast 390 mm) oraz zbiornik paliwa (120-litrowy firmy ATL z bezpiecznym wlewem).

Wewnątrz, jak się domyślacie, nie uświadczymy tapicerki, dywaników oraz foteli pasażerów. Jest za to sportowy kubeł Recaro z pasami firmy Willans i homologowana przez FIA klatka bezpieczeństwa

Za potencjalne zwycięstwa na torze odpowiada standardowa jednostka 3.8 V6 Twin-Turbo o mocy 530 KM i momencie obrotowym rzędu 660 Nm.

Jeśli dysponujecie pokaźną walizką gotówki (187,420€) i chcecie zakupić Nissana Nismo GT-R RC, musicie zgłosić się bezpośrednio do Nismo.
(więcej…)

Nissan GT-R 2012

Nissan GT-R 2012MY – Miasto Aniołów jest kolejnym miejscem na kuli ziemskiej, gdzie zakochani po uszy miłośnicy japońskiej motoryzacji, mogą podziwiać Nissana GT-R opracowanego na 2012 rok modelowy.

Czerwony Solid Red (poniżej) jest jednym z sześciu dostępnych lakierów (Gun Metallic, Pearl White, Super Silver, Jet Black i Deep Blue Pearl).

Pod maską znajdziemy udoskonaloną jednostkę V6 Twin-Turbo (VR38DETT) o pojemności 3.8 litra. Obecnie, motor odznacza się mocą 530 KM i 662 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Wraz z nadejściem 2011 roku, Nissan GT-R 2012 MY wjedzie do amerykańskich salonów sprzedaży. Cenę Premium Edition skalkulowano na poziomie 89,950$.
(więcej…)