Porsche Cayenne SR Auto – Odchodząca z wolna w niepamięć, pierwsza generacja Porsche Cayenne doczekała się kuracji odmładzająco-tuningowej, przeprowadzonej przez SR Auto Group. Agresywnie narysowany przód korzysta z maski TechART i masywnego zderzaka z zatopionym w nim diodowym
Porsche
Porsche 911 China Edition – Chcąc wyrazić wdzięczność wobec wszystkich, również chińskich, posiadaczy Porsche 911 (997), postanowiono stworzyć dziesięć egzemplarzy kolekcjonerskiej linii China 10th Anniversary Edition. Oparta o podzespoły Turbo S, seria odróżnia się złotym lakierem, karbonową maską i tylnym spojlerem, wykonanym z tego samego materiału. Wyjątkowe są
TopCar Stingray GTR – Moskwiczanie z TopCar cały czas trzymają się Porsche Panamery. Najnowszy projekt, Stingray GTR jawi się dużo bardziej odważnie niż seryjny Stingray. Kuracja TopCar przewiduje montaż masywnych zderzaków (tylny z dyfuzorem), maski z dodatkowymi kanałami powietrznymi, szerokich nadkoli, przemodelowanych drzwi z progami oraz dodatkowego skrzydła,
Porsche 911 GT2 KubaTech – Niemiecki specjalista od chiptuningu, KubaTech wziął na warsztat Porsche 911 (997) GT2. Po sześciu do ośmiu dni pracy, podwójnie turbodoładowane 3.6 dysponuje mocą 657 koni mechanicznych. W tym samym czasie, maksymalny moment obrotowy wystrzeliwuje do wartości 835 Nm. Zakres modyfikacji obejmuje nowe turbosprężarki, powiększone chłodnice,
Merdad Cayenne Turbo-Look – Globalne zainteresowanie dwudrzwiowym Cayenne spadło, można więc powrócić do mniej wyzywających działań – przedniego zderzaka w stylu Turbo – pasującego do wszystkich wersji pseudo-terenowego Porsche.
Porsche 911 Carrera 4 GTS – Ostatnimi czasy, kolejne odmiany Porsche 911 (997) mnożą się jak króliki. Ale spokojnie, trzymamy rękę na pulsie. Najnowsza, może i nie ostatnia, wersja nosi oznaczenie Carrera 4 GTS. Rozbierając nazwę na czynniki pierwsze, dojdziemy do następującego wniosku: napęd na cztery koła + wolnossący, sześciocylindrowy silnik typu boxer o
Porsche Cayman S Black Edition – Czarna edycja Porsche wkracza w coraz to nowe rewiry. Było 911 i Boxster S, teraz nastał czas Caymana S. Wkrótce ujrzymy zapewne Cayenne i Panamerę Black Edition, bo nic tak nie poprawia humoru szefostwa jak dodatni bilans finansowy, uzyskany tanim kosztem. Co więc unikalnego otrzymamy za 67,807€? Dziewiętnastocalowe, czarne […]
Porsche Panamera Diesel – Kwietniową plecionkę pogodową zamknęliśmy najmocniejszym, niedoładowanym 911 w historii. W czasie gdy Polacy oddawali się majówkowym uciechom, z kierunku Zuffenhausen nadeszła informacja o zupełnie innym ciężarze gatunkowym. Panamera Diesel, zużywając średnio 6,5 l/100 km ON, może pochwalić się najdłuższym zasięgiem na 80-litrowym zbiorniku
Porsche 911 GT3 RS 4.0 – Już wkrótce drzwi historii zatrzasną się za Porsche 997. Abyśmy godnie zapamiętali tę serię, Porsche powołało do życia ekstremalne GT3 RS 4.0. Biały Porszak z opcjonalnymi okleinami „RS 4.0” wyróżnia się karbonowym zderzakiem z dodatkowymi skrzydełkami (wygląd oderwanej, gumowej uszczelki), umieszczonymi po bokach. Dzięki nim oraz większemu
Porsche Panamera Turbo S – Analizując sytuację Porsche w Państwie Środka (50% wzrost w ciągu dziesięciu lat, drugi po USA rynek zbytu), można wysnuć wniosek, że Panamera Turbo S z marszu stanie się hitem sprzedaży. Nie dość, że przestronna (dla czterech osób), to mocna (550 KM), a i z paliwem obchodzi się w sposób zdumiewająco […]