Porsche Panamera Mistrale – Podobny, dwukolorowy charakter zachowało Porsche Panamera Mistrale. Nowe są nie tylko wykończenia z włókna karbonizowanego, ale i dwa poziomy wzmocnienia najmocniejszej z jednostek. Poza przykuwającymi wzrok czarnymi elementami, Mistrale cechuje się
Porsche
Gemballa Tornado – Patrząc na to oto Porsche Cayenne, trzydzieści osób na całym Świecie zaciera ręce. Właśnie tyle par kluczy zostanie rozdanych przez Gemballę. Trzydzieści i ani jednego więcej, takie jest Tornado. Swoją drogą, trzeba być wielkim indywidualistą, aby jeździć czymś takim. Białe nadwozie z czarnymi wstawkami w postaci karbonowych paneli.
TopCar Vantage GTR2 – TopCar zmienia front wobec Vantage GTR2. Chcąc lub nie, wyprodukują jedynie 25 egzemplarzy tego, budowanego we współpracy z Lummą Design, modelu.
Gemballa Mirage GT Matt Blue Edition – Na targach dóbr luksusowych nie mogło zabraknąć Gemballi z najnowszym programem Mirage GT Matt Blue Edition, odnoszącym się do Porsche Carrery GT.
Porsche 911 Rothmans – Wygrywając w 1984 roku, Porsche 953 w biało-niebieskich barwach Rothmans zapisało się piękną kartą w historii rajdu Paryż-Dakar. Chcąc upamiętnić wyczyn Francuzów Metge/Lemoyne, pewien Amerykanin skonstruował replikę tego pojazdu. W ciągu kilkunastu miesięcy, Porsche 911 (964) Carrera 4 z 1989 roku przeistoczyło się w coś na kształt 953.
Porsche Panamera RS600 – O stylistyce Porsche Panamery można powiedzieć wiele, ale jednego nie można jej odmówić – elegancji. Czarna (lakier Jet Black) Panamera RS600 od Project Kahn okazuje się jeszcze szlachetniejsza. Cały sekret tkwi w odpowiedniej selekcji elementów, którymi raczone jest RS600. Delikatnie przeprojektowany tylny zderzak, oryginalnie zaprojektowane
Porsche Panamera Turbo S – Podobnie jak 911, także Panamera doczekała się wzmocnionej odmiany Turbo S. Już w czerwcu, wpłacając do kasy niemieckiego dilera 167,076€, będziemy mogli doświadczyć mocy 550 KM oraz 800 Nm momentu obrotowego. Powyższa energia pochodzi z udoskonalonego (tytanowo-aluminiowe turbosprężarki, przeprogramowana elektronika) silnika 4.8 V8. Cztery
Porsche 911 Turbo S Edition 918 Spyder – Zapowiedź rozpoczęcia sprzedaży 918 Spyder (listopad 2013 roku, 845,000$), skłoniło zarząd z Zuffenhausen do zaoferowania oczekującym, limitowanej serii Porsche 911 Turbo S Edition 918 Spyder. Każda z 918 sztuk otrzyma komplet jaskrawozielonych zdobników, emblematów oraz specjalną tabliczkę, zawierającą numer tożsamy z 918
FAB Design Panamera – Pozostając wierni marce Porsche, w naszej podróży po genewskich halach, musimy uwzględnić białą Panamerę od FAB Design. Niebędąca Miss World seryjna Panamera, w wydaniu FAB Design wygląda jeszcze gorzej. Wielgachne zderzaki, potężne kanały powietrzne, nadkola (tak kombinowali, że wcięło tylne klamki), no i to coś z tyłu. Mieszanka zderzaka,
TechART Magnum – 1 marca, wraz z pierwszymi błyskami fleszy, TechART przedstawił własną koncepcję Porsche Cayenne Turbo, znaną także jako Magnum. Cayenne, z charakterystycznym dla tunera zderzakiem, wyróżnia się wentylowaną maską, poszerzeniami nadkoli, oryginalnymi progami oraz masywnym spojlerem, górującym nad tylną klapą. Ulubiony przez tunerów, silnik 4.8 V8