Fab Design Cayenne – Obserwując poczynania tunerów, można by postawić śmiałą tezę, że, niezależnie od studia, samochody prezentują się podobnie. Na tym tle, po raz kolejny, wybija się FAB Design ze swoim Cayenne. 550-konne (800 Nm) Cayenne Turbo odznacza się oryginalnym zderzakiem, z
Porsche
Hamann Cayenne Guardian – Grudniowe Cayenne od Hamann było tylko przygrywką do jeszcze potężniejszej ewolucji pseudoterenowego Porsche. Ewolucji kosztującej 265,800€. Potęga ta objawia się szerokimi zderzakami, nadkolami (+120 z przodu i 160 mm z tyłu) i dwiema (średnica 120 mm), centralnie zamontowanymi końcówkami, sportowego układu wydechowego. Grafitowy kolos nie
Sportec SP580 – W jakim dniu Sportec przedstawił dane dotyczące SP580, opartego o podzespoły Porsche Cayenne? 28 lutego, a jakże. Obniżony o 30 mm, samochód porusza się na kutych, 22-calowych felgach Sportec Mono/7. Cztery zakończenia sportowego układu wydechowego (średnica 90 mm) wyziewają gazy, pochodzące z podwójnie turbodoładowanej jednostki 4.8 V8 o mocy 580 KM.
Lumma CLR 558 GT – Bardziej wierna zdjęciom studyjnym okazuje się bielusieńka Lumma CLR 558 GT, bazująca na Porsche Cayenne Diesel.
Sportec SP800R – Drugim supersportowcem Sporteca, który wyskoczył – jak „Filip z konopi” – 28 lutego, jest SP800R, oparty o podzespoły 911 GT2 RS. W stosunku do GT2 RS opuszczającego fabrykę w Zuffenhausen, Sportec dołożył jedynie przedni spojler zderzakowy oraz przedłużkę skrzydła na klapie silnika. Dzięki zawieszeniu obniżonemu o 25 mm, nadkola jeszcze
Sportec SPR1 FL -Pamiętacie 911 SPR1 od Sportec? Szwajcarzy nie zaniechali tego projektu. Ba, nawet go ulepszyli. Gdy Europa szykowała się do otwarcia bram Palexpo (28 luty), Oni wydali oświadczenie w sprawie SPR1 FL. Z zewnątrz zmieniło się tylko to, co mogło poprawić aerodynamikę i zwiększyć siły dociskowe przy wyższych prędkościach. Dlatego też przemodelowane skrzydło
Porsche Cayenne Titan Evo XL 600 – Układ kolorystyczny Cayenne Titan EVO XL 600 wystawionego na widok publiczny, w niczym nie przypomina tego z połowy lutego. Błyszcząca czerń i matowe wstawki, wyraźnie gryzą się z jasnoniebieskimi zdobieniami.
Porsche Cayman R – Lżejsze o 55 kilogramów i mocniejsze o dziesięć koni mechanicznych od wersji S, Porsche Cayman R doczekało się starokontynentalnego debiutu. Witamy w Europie.
Mansory Cayenne Turbo – Obok G-Couture zaparkowano najnowszą interpretację Porsche Cayenne Turbo. Jako jedna z niewielu, wizja Mansory jest „szersza niż dłuższa”. Efekt ten osiągnięto dzięki masywnie wystylizowanym nadkolom (60 mm z przodu i 80 mm więcej z tyłu), spod których łypią kute, jednoczęściowe, 22” felgi o wzorze przypominającym łopatki turbiny. Wraz z
RUF RT 12 R – RUF Automobile z niemieckiego Pfaffenhausen jest niedoścignionym mistrzem w budowie pocisków rakietowych na kołach. Najnowszy RT 12 R stanowi kosmiczną wariację na temat 911 Turbo. Podobnie jak w innych projektach, dominującym budulcem karoserii jest włókno karbonizowane, które zaimplementowano m.in. w klapę bagażnika, nadkola, przykrycie silnika oraz,