kwiecień 23, 2024

Range Rover Sport P400e – hybryda typu plug-in z połączenia silnika benzynowego z elektrycznym.

Range Rover Sport P400e napędza silnik 2.0 litra Ingenium o mocy 300 KM (221 kW) z silnikiem elektrycznym o mocy 116 KM (85 kW). Łączna moc 404 KM (297 kW) i 640 Nm momentu obrotowego trafia na cztery koła. Ważący 2,5 tony Range Rover Sport P400e przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,7 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 220 km/h.

Auto oferuje zasięg do 51 km przy wyłączonym silniku benzynowym. Kierowca będzie mógł wybrać jeden z dwóch trybów jazdy. Tryb Parallel Hybrid (domyślny tryb jazdy) łączy napęd benzynowy i elektryczny, natomiast tryb EV (Electric Vehicle) pozwala na jazdę z użyciem wyłącznie silnika elektrycznego korzystającego z energii zmagazynowanej w litowo-jonowym akumulatorze o pojemności 13,1 kWh. Korzystając z gniazda prądu o natężeniu 32 amperów pełne szybkie ładowanie w domu może trwać 2 godziny i 45 minut. Akumulator Range Rover Sport P400e można w pełni naładować w ciągu 7 godzin i 30 minut za pomocą standardowego 10-amperowego przewodu do ładowania w domu. Gniazdko ładowania znajduje się z przodu pojazdu. Akumulator litowo-jonowy zamontowano z tyłu pod podłogą bagażnika.

” order_by=”imagedate” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Redakcja auto-blog.pl

Jesteśmy grupą pasjonatów w tematyce motoryzacji. Lubimy pisać o samochodach, sportach motorowych oraz prezentować ciekawostki z dziedziny motoryzacji. Pisanie o motoryzacji to nasza pasja i hobby.

Podobne artykuły