Strona główna Posts tagged auta po tuningu (Strona 2)
Aktualności Amerykańskie Auta Sportowe Chevrolet Filmy Marki Super Samochody Tuning

Fesler-Moss Camaro

Fesler-Moss Camaro – firma przygotowała zestaw modyfikacji auta w trzech wariantach. Pierwszy zestaw przeróbek (Enhancement Package) zawiera nowe elementy zawieszenia, nowe lampy, 22-calowe felgi, a za dodatkową opłatą pełny body kit, sprężarkę, nowy wydech i układ hamulcowy, a nawet możliwość zamontowania silników LS7 bądź LS9. Cena auta to 55 tysięcy dolarów. Drugi
Aktualności Auta Sportowe Luksusowe Marki Porsche Tuning

Porsche Cayenne Diesel Techart Tuning

Porsche Cayenne Diesel Techart – firma tuningowa Techart zaprezentowała swój pakiet tuningowy dla pierwszego seryjnie produkowanego Porsche z silnikiem diesla. Pakiet obejmuje kompletny tuning całego auta począwszy od stylistyki nadwozia i wnętrza, aż po najważniejsze czyli modyfikacje silnika. Firma Techart podniosła moc 3-litrowego diesla z 240 do 290 KM, a moment
Filmy Marki Seat Tuning

Seat Leon JE Design Tuning

Seat Leon JE Design – extremalny tuning Seata leona po face lifitngu przedstawiała firma tuningowa JE Design. Tuner oferuje pakiet aerodynamiczny, który składa się nowego przedniego zderzaka ze spoilerem, kosztującego 299 euro, agresywnie wyglądających bocznych progów za kolejne 299 euro oraz szeroki zderzak tylny z dyfuzorem z włókna węglowego, kosztujący 349 euro.
Aktualności Auta Sportowe Filmy Marki Porsche Super Samochody Tuning

Porsche 911 GT2 Wimmer RS

Porsche 911 GT2 Wimmer RS – niemiecka firma tuningowa Wimmer Rennsporttechnik Solingen zajmująca się chip tuningiem postanowiła wziąć na swój warsztat najmocniejsze w historii Porsche 911 GT2. Już w seryjne auto imponuje osiągami – silnik o przeciwsobnym układzie cylindrów (bokser) o pojemności 3.6-litra przy wsparciu dwóch turbosprężarek generuje moc 530 KM i
Auta Sportowe Marki Porsche Tuning

Gemballa Tornado 750 GTS

Gemballa Tornado 750 GTS – samochód powstał na bazie Porsche Cayenne. Jednak zostało bardzo gruntownie zmodyfikowane. Nie dość, że pojazd został odchudzony aż o 250 kg, w porównaniu do seryjnego Cayenne Turbo. Zmianom poddano również motor auta. Seryjnie montowany silnik V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również