ABT A7 Sportback – Duży Sportback spod znaku „Władcy Pierścieni” doczekał się już kilkunastu modyfikacji, jednak w gruncie rzeczy, opierają się one na serii dokładek spojlerowych, felgach i ingerencji w pneumatyczne zawieszenie via ABT Level Control.
Aktualności
Jaguar XJ Startech – Aż 365 dni potrzebował Startech na finalizację projektu dotyczącego Jaguara XJ, oznaczonego kodem X351. Poza oczywistą oczywistością w postaci oryginalnego body-kitu, samochód korzysta z 21” felg oraz z obniżonego zawieszenia. Wewnątrz zaś natkniemy się na dwukolorową, miękką i pachnącą skórkę.
Mercedes SLS AMG E-Cell – Lakier Mercedesa SLS AMG E-Cell cały czas mnie intryguje. O ile zmiana odcienia w zależności od kąta patrzenia to od lat żadna nowość, o tyle intensywność kanarkowo-zielonej powłoki jest zdumiewająca.
Mercedes CLS Brabus – W oczekiwaniu na nową Rakietę Brabusa, CLS (C218) otrzymał elegancki pakiet stylistyczny, a jego silniki dodatkową porcję mocy. Czterocylindrowy, 2.1-litrowy motor wersji 250 CDI, dzięki Brabus Eco PowerXtra D4 generuje moc 235 KM oraz moment obrotowy w liczbie 560 Nm. Mocniejszy, trzylitrowy Diesel (350 CDI) produkuje 310 KM i 690 Nm. […]
Mercedes CLS63 AMG Carlsson – Nowy Mercedes CLS63 AMG otrzymał od Carlssona nie tylko udoskonaloną, podwójnie turbodoładowaną jednostkę 5.5 V8 (moc 600 KM), ale i zestaw stylistyczny.
MTM TT-RS Clubsport – Motoren Technik Mayer do perfekcji opanowało podkręcanie silników Grupy Volkswagena. Nie inaczej jest w przypadku TT-RS Clubsport. Bojowo wymalowane, TT-RS zasilane jest turbodoładowaną, pięciocylindrową jednostką TFSI o pojemności 2.5 litra. Obecnie, silnik wytwarza moc 472 KM/7000 obr./min oraz 600 Nm momentu obrotowego, uzyskiwanego przy 4400
Novitec Rosso Race 606 – California, ech California, dlaczego ty jesteś California. Nawet przyprawiona techniką Novitec Rosso, nie jest w stanie zmazać z siebie opinii o byciu pseudo Ferrari.
Novitec Rosso 599 GTO 888 – Prawdziwy sportowiec. Z krwi i kości. Ferrari 599 GTO 888 od Novitec Rosso to nie byle jaki wóz bez odwołania do przeszłości. Opracowany dla uhonorowania modelu 250 GTO z 1964 roku, w niebywały sposób zaświadcza o nieprzemijalności legendy.
Sportec SP580 – W jakim dniu Sportec przedstawił dane dotyczące SP580, opartego o podzespoły Porsche Cayenne? 28 lutego, a jakże. Obniżony o 30 mm, samochód porusza się na kutych, 22-calowych felgach Sportec Mono/7. Cztery zakończenia sportowego układu wydechowego (średnica 90 mm) wyziewają gazy, pochodzące z podwójnie turbodoładowanej jednostki 4.8 V8 o mocy 580 KM.
Lumma CLR 558 GT – Bardziej wierna zdjęciom studyjnym okazuje się bielusieńka Lumma CLR 558 GT, bazująca na Porsche Cayenne Diesel.