Porsche Cayenne E-Hybrid 2018 – hybrydowy SUV o łącznej mocy 462 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Porsche 911 hybrid – wszystko wskazuje na to, że nowe 911 będzie hybrydowe i najmocniejsze w historii.
Porsche Cayenne Turbo – nowy model luksusowego i sportowego SUVa prezentuje się lepiej od poprzednika. Na rynek trafia trzecia generacja Porsche Cayenne.
Porsche 911 GT3 RS 4.0 – Zauważyliście, że Porsche 911 GT3 RS 4.0 nie miało swojej salonowej premiery? Tak czy inaczej, należący do hrabiego Charlesa Gordona-Lennoxa, kompleks Goodwood idealnie nadał się do tego typu pokazu.
Porsche Panamera Switzer – Nawet latem nie uciekniemy od tuningowej paranoi zwanej Porsche Panamera Turbo. Na szczęście, Switzer Performance nie serwuje „promu kosmicznego”, a jedynie wzmocnienie silnika. Kosztujący 22 000$, pakiet P680 obejmuje nowe turbosprężarki, większą chłodnicę powietrza doładowującego oraz przeprogramowany sterownik. To wszystko, razem,
Lumma CLR 558 GT – Myśleli, myśleli, i wymyślili, że najnowsze Porsche Cayenne CLR 558 GT nazwą White Pepper. Mowa o rękodzielnikach z Winterlingen. Biały, błyszczący lakier karbonowo-kevlarowej maski, szerokich nadkoli i progów, zderza się z czarnym, agresywnie narysowanym zderzakiem oraz dyfuzorem o trzech zakończeniach układu wydechowego ze stali nierdzewnej.
Porsche Cayenne SR Auto – Odchodząca z wolna w niepamięć, pierwsza generacja Porsche Cayenne doczekała się kuracji odmładzająco-tuningowej, przeprowadzonej przez SR Auto Group. Agresywnie narysowany przód korzysta z maski TechART i masywnego zderzaka z zatopionym w nim diodowym oświetleniem do jazdy dziennej. Dzięki elektronicznemu modułowi obniżającemu zawieszenie,
Porsche 911 China Edition – Chcąc wyrazić wdzięczność wobec wszystkich, również chińskich, posiadaczy Porsche 911 (997), postanowiono stworzyć dziesięć egzemplarzy kolekcjonerskiej linii China 10th Anniversary Edition. Oparta o podzespoły Turbo S, seria odróżnia się złotym lakierem, karbonową maską i tylnym spojlerem, wykonanym z tego samego materiału. Wyjątkowe są
TopCar Stingray GTR – Moskwiczanie z TopCar cały czas trzymają się Porsche Panamery. Najnowszy projekt, Stingray GTR jawi się dużo bardziej odważnie niż seryjny Stingray. Kuracja TopCar przewiduje montaż masywnych zderzaków (tylny z dyfuzorem), maski z dodatkowymi kanałami powietrznymi, szerokich nadkoli, przemodelowanych drzwi z progami oraz dodatkowego skrzydła,
Porsche 911 GT2 KubaTech – Niemiecki specjalista od chiptuningu, KubaTech wziął na warsztat Porsche 911 (997) GT2. Po sześciu do ośmiu dni pracy, podwójnie turbodoładowane 3.6 dysponuje mocą 657 koni mechanicznych. W tym samym czasie, maksymalny moment obrotowy wystrzeliwuje do wartości 835 Nm. Zakres modyfikacji obejmuje nowe turbosprężarki, powiększone chłodnice,