Dodge Challenger Green – Dodge Challenger Green to nic innego jak seryjny R/T Classic (5.7 V8, 35,785$) lub SRT8 392 (6.4 V8, 44,875$), zaopatrzony w jaskrawozielony lakier, określany jako „Green With Envy”.
Amerykańskie
Shelby GT350 Convertible – Pamiętacie jeden z moich pierwszych wpisów na Auto-Blog.pl? Ten o Shelby GT350. Wczoraj okazało się, że kolekcjonerski wężyk ma braciszka i to w odkrytej wersji Convertible, której to nie widzieliśmy od czterdziestu jeden lat. Wybór lakieru nie należy do trudnych. Kona Blue lub Race Red z białymi pasami Performance White. Każdy […]
Dodge Charger SRT8 – Trzecim w kolejności, w moim subiektywnym rankingu, jest Charger SRT8, zasilany ośmiocylindrowym HEMI o pojemności 6.4 litra (465 KM/631 Nm) Samochód wyróżnia się delikatnie przemodelowanymi zderzakami oraz spojlerem na klapie bagażnika. Całość porusza się na kutych i polerowanych, 20-calowych obręczach. Aluminiowe felgi stanowią schronienie dla
Dwa Dodge R/T – Na sto trzecią odsłonę Chicago Auto Show, Dodge przywiózł pięć modeli w świeżych specyfikacjach, z czego Grand Caravan i Journey R/T prezentują się najmniej pieprznie. Cała wyjątkowość sprowadza się do kilku elementów lakierowanych w kolorze nadwozia (grill, boczne osłony progowe) oraz do 17 (Grand Caravan) i 19-calowych felg (Journey). Tak
Chevrolet Camaro ZL1 – Gdy po raz pierwszy ujrzałem obecną generację Chevroleta Camaro, moje serce szybciej zabiło. Tylko co ja teraz pocznę, gdy przyjdzie opisywać mi najmocniejszą odmianę ZL1? Już wiem. Ze stoickim spokojem i pewną ręką napiszę o przeprojektowanym przodzie z nowym spojlerem zderzakowym, pionowo ustawionymi lampami przeciwmgłowymi, o aluminiowej
Cadillac CTS-V Black Diamond – Zazdrość w kontaktach międzyludzkich rzadko prowadzi do dobrych rozwiązań. Co innego w motoryzacji „Oni zbudowali superczarną serię, my też taką chcemy”. No i jest. Cadillac CTS-V Black Diamond, który do salonów sprzedaży wjedzie w marcu. Dostępna z każdym nadwoziem CTS-V, linia Black Diamond charakteryzuje się trójwarstwowym lakierem,
Mach7 Motorsports Falcon – Udoskonalający Vipery, Mach7 Motorsports z miasta Holly w stanie Michigan, przekuło w rzeczywistość projekt o nazwie Falcon. W każdym z piętnastu egzemplarzy Falcona, karbonowa konstrukcja typu monocoque przytwierdzana będzie do hydroformowanego, aluminiowego podwozia. Za odpowiedni napęd 1300-kilogramowego pojazdu, odpowiada 507-konne,
Ford Beatnik Bubbletop – Lata Pięćdziesiąte, w amerykańskiej motoryzacji, to skrzydlate wielkoludy zasilane jeszcze większymi motorami. Taki też jest koncepcyjny Ford „Beatnik” Bubbletop. Opracowany przez Gary’ego Fioto (budowa pochłonęła cztery lata), Beatnik Bubbletop bazuje na zmodyfikowanej płycie podłogowej Lincolna Town Car pierwszej generacji. Mimo
Chevrolet Camaro SS Speed Box – Kompleksowo działające, niemieckie studio Speed Box przygotowało własną wizję rozwoju Chevroleta Camaro SS. Opuszczając zakład w Herten, nasz pupilek otrzyma matowoczarny lakier oraz 22-calowe obręcze „Rhino” (+ opony 265/30 i 295/25), produkcji Schmidt Revolution. Dodatkowo, na pokładzie pojawił się układ wydechowy firmy Borla oraz
Chevrolet Camaro Baldwin-Motion – Amerykańskie studio o ponad czterdziestoletnich (z przerwami) tradycjach, Baldwin Motion we współpracy z DeNooyer Performance Division i Redline Motorsports ogłosiło, że szykują się do produkcji dwóch ultraportowych Chevroletów Camaro. Najsłabszy, SS-427 wyposażony jest w aluminiową, siedmiolitrową (427 cu.in) jednostkę LS7 V8 o mocy