Dodge Durango Heat – Nowa linia Heat Dodge’a Durango nie oszałamia. To nic innego jak R/T (przeprojektowana dolna część zderzaka, 20” felgi, zawieszenie obniżone o 20 mm) bez najważniejszego elementu R/T, 5.7-litrowej V-ósemki. Zamiast niej znajdziemy 3.6 V6 295 KM/352 Nm. Tak
Dodge
Dodge Challenger Green – Dodge Challenger Green to nic innego jak seryjny R/T Classic (5.7 V8, 35,785$) lub SRT8 392 (6.4 V8, 44,875$), zaopatrzony w jaskrawozielony lakier, określany jako „Green With Envy”.
Dodge Charger SRT8 – Trzecim w kolejności, w moim subiektywnym rankingu, jest Charger SRT8, zasilany ośmiocylindrowym HEMI o pojemności 6.4 litra (465 KM/631 Nm) Samochód wyróżnia się delikatnie przemodelowanymi zderzakami oraz spojlerem na klapie bagażnika. Całość porusza się na kutych i polerowanych, 20-calowych obręczach. Aluminiowe felgi stanowią schronienie dla
Dwa Dodge R/T – Na sto trzecią odsłonę Chicago Auto Show, Dodge przywiózł pięć modeli w świeżych specyfikacjach, z czego Grand Caravan i Journey R/T prezentują się najmniej pieprznie. Cała wyjątkowość sprowadza się do kilku elementów lakierowanych w kolorze nadwozia (grill, boczne osłony progowe) oraz do 17 (Grand Caravan) i 19-calowych felg (Journey). Tak
Dodge HEMI Charger Concept – Arizońska impreza RM Auctions jak co roku przyciągnie tłumy majętnych pasjonatów. Dla kolekcjonerów amerykańskich samochodów lat 60-tych przewidziano koncepcyjny wóz: Dodge HEMI Charger z 1964 roku. Opracowany na płycie podłogowej Dodge Polara w ’63, Charger Concept zasilane jest siedmiolitrowym (426 cu.in), ośmiocylindrowym
Dodge Challenger 2011MY – Ci, którzy nie znaleźli się w 1492-osobowej grupie uprawnionych do zakupu Dodge’a Challengera SRT8 392, niech nie rozdzierają szat. Wraz z nastaniem modelu 2011MY, nowy, 6.4-litrowy silnik HEMI V8 trafi pod maski zwykłych SRT8. A co zmieni się w wyglądzie Challengera? Dolny, trapezoidalny wlot powietrza, czarny spojler zderzakowy, brak
Dodge Challenger Drag Pak – Dodge wyszedł naprzeciw zapotrzebowaniu na profesjonalnie przygotowane samochody, biorące udział w wyścigach klasy Stock and Super Stock stowarzyszenia NHRA (National Hot Rod Association). Za 101,212$ wejdziemy w posiadanie 8.4-litrowego potwora, generującego moc 600 KM i 773 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Dodge Challenger SRT8 392 – Początek grudnia czyli okres po Dniu Dziękczynienia (Thanksgiving Day) będzie dla Amerykanów wyjątkowy. Otóż, w tamtejszych salonach Dodge’a pojawi się limitowana edycja Challengera, SRT8 392. 1492 egzemplarze Challengera SRT8 392 zasilane będą nowym, 6.4-litrowym (392 cu.in) silnikiem HEMI V8. Maksymalna moc przy wykorzystaniu
ViperVette – To się nazywa „mieć fioła” na punkcie Dodge’a Vipera. Czy poświęcilibyście Vette C4 z 1986 roku tylko po to, aby służyła jako dawca organów dla tego czegoś? Pod powłoką Vipera z 2000 roku znajdziemy podwozie, wnętrze oraz kompletny zespół napędowy Corvetty (5.7 V8 + czterobiegowa, manualna skrzynia). Całość wyceniono na 12,250$. Chętni?
Dodge Challenger Mopar Drag Pak – A teraz coś dla miłośników dragsterów. W ubiegły piątek w Salt Lake City, Dodge wraz z Moparem przedstawił wyjątkową wersję Challengera, przeznaczoną na tor o jednym kierunku jazdy. Z zewnątrz samochód rozpoznamy po oznaczeniach Mopar, specjalnych malowaniach, wyczynowych felgach z oponami oraz wzmocnionej tylnej osi. Za dodatkową