Pontiac Firebreather – Niestety, Firebreather nie oznacza wskrzeszenia marki Pontiac. Jest to jedynie twór Classic Design Concepts, wykonany na bazie Chevroleta Camaro. Samochód cechuje się nowym, charakterystycznym dla Pontiaca nosem i przekonstruowaną, garbatą maską. Pod pękate nadkola
Marki
Porsche Panamera LAD – W Stanach Zjednoczonych mnożą się firmy tuningowe, wykorzystujące w swej pracy, wyłącznie włókno węglowe. Jedną z nich jest Larson Auto Design. Opracowany przez Kalifornijczyków program Aerosystem R, pasuje wyłącznie z Porsche Panamerą. Za 16,590$ otrzymamy nowy zderzak z LED-owymi światłami, spojlerem i trzema poszerzonymi wlotami powietrza.
Tuning Lamborghini Gallardo – Już seryjna wersja Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni przyprawia nas o szybsze bicie serca. Jednak jeśli komuś to nie wystarcza, tuner Anderson Germany ma na to panaceum. Opuszczając zakłady w Bochum, samochód wyróżnia się czarnym, polerowanym lakierem z biało-złotym pasem, mającym kontynuację na 20-calowych felgach oraz
Porsche Cayenne od Lumma – Mimo bezczeszczącego charakteru, Porsche Cayenne II Diesel znajduje coraz to nowsze rzesze miłośników. To właśnie dla nich, Lumma Design przygotowała oryginalne dodatki stylistyczne oraz magiczne pudełeczko, zwane D-Box. Pięciodrzwiową, masywną karoserię posadzono na 22 lub 23-calowych felgach Mono. Fani niskobudżetowego tuningu nie będą
Bentley Continental GT Dartz – Francuskie przedstawicielstwo łotewskiego Dartz, wpadło na kolejny szokujący pomysł (analizując poprzednie projekty, ten wydaje się być dziecinną igraszką). Otóż Bentleya Continentala GT przyodziano skórą węża. Pragnę od razu uspokoić ekologów. Materiał ten jest sztuczny. Białe pokrycie oraz równie białe felgi, idealnie kontrastują z
Mitsuoka Himiko Classic – Patrząc na kolejne limitowane edycje produktów Mitsuoki, nie powinniśmy być zdziwieni ich wyglądem. Toż to typowe, okrągłe reflektory i chromowany grill. Tym razem zabudowane na podwoziu Mazdy MX-5. Himiko Classic ST, dwuosobowy roadster wyróżnia się czarno-czerwonym lakierem i czarnym, miękkim dachem. Wewnątrz zaś zwrócimy uwagę na
Top Gear: Ferrari 458 Italia – najładniejsze Ferrari testuje Jeremy Clarkson. Szalony prowadzący porównuje nowe auto z Ferrari F430 którego właścicielem jest drugi prowadzący James May. Tradycyjnie na końcu auto testuje na torze Stig. Musisz koniecznie zobaczyć to video!
Tuning Porsche 911 Turbo – Siedziba studia Misha Design wcale nie mieści się w Moskwie czy Petersburgu, jak sugeruje nazwa. Firma rozlokowała się w centrum kalifornijskiego Beverly Boulevard. Właśnie stamtąd przywędrował nowy body-kit. GTM Aero Kit, bo o nim mowa, obejmuje agresywnie wystylizowany przedni zderzak z kanałami powietrznymi i karbonowym spojlerem. Maska
Nissan GT-R Koenigseder – Studio Gerharda Koenigsedera ponownie znalazło się w centrum uwagi. Tym razem za sprawą jaskrawopomarańczowego Nissana GT-R o mocy 580 KM. Taką moc uzyskano dzięki przeprogramowanemu sterownikowi silnika ECU, tytanowemu układowi wydechowemu firmy Akrapovic i sportowemu filtrowi powietrza. Tak zmodyfikowana jednostka 3.8 V6 Twin-Turbo
Top Gear: Ferrari FXX – Dario Benuzzi – kierowca testowy Ferrrari jeździ po torze testowym. Ferrari FXX powstało w 2005 roku na bazie modelu Enzo w zaledwie kilku egzemplarzach i jego cechą charakterystyczną było to, że aby się nim przejechać, trzeba było zapłacić 1,5 mln euro. Model FXX był przeznaczony wyłącznie dla tych, którzy mieli […]