Honda Insight – Pierwsza seria Hondy Insight była jak „śliwka robaczywka”: brzydka, nie mająca wiele wspólnego z prawdziwymi samochodami. Nie dziwi zatem, że Justin z Columbus postanowił ulepszyć małą Hondzinkę. W tym celu zakupił zniszczoną Acurę RSX Type-S, włącznie z dwulitrowym
Marki
Rolls Royce Phantom Coupe – Czego nauczył nas Project Kahn przez wszystkie lata działalności? Że z każdego samochodu można stworzyć ultraluksusowy salon na kołach. Opuszczając gościnne mury Warsztatu Mistrzów z Bradford, Phantom Coupe wspomaga się kuloodpornymi szybami, diamentowo polerowanymi, 22-calowymi obręczami Kahn Silver Mist (nieruchome „RR”, zachowane) i
Volkswagen GTI Reifnitz – Volkswagen Golf GTI Reifnitz nie był odpowiedzią na W12-650, ponieważ nie takie stało przed nim zadanie. Chodziło raczej o jak największą liczbę koni mechanicznych, otrzymanych ze standardowego 2.0 TSI. Maksymalną moc 365 KM uzyskano dzięki trzeciemu poziomowi wzmocnienia, nowemu intercoolerowi oraz sportowemu układowi wydechowemu RSC
Nissan Juke Impul – Aparycja Juke nie zjednuje mu zwolenników. Dość powiedzieć, że mały Nissan jest najbrzydszy w klasie. Projekt Impul, japońskiego tunera, może tylko poprawić opinię. Niezależnie od koloru, samochód odznacza się nową osłoną chłodnicy, karbowanym spojlerem zderzakowym, stopniem ułatwiającym wsiadanie, czymś na kształt dyfuzora (+ chromowane
BMW 1 M Package – Wystarczyło kilkadziesiąt godzin, aby BMW zaczęło rozpowszechniać informacje o opcjonalnym pakiecie M, dedykowanym najnowszej Jedynce. Dostępny od marca przyszłego roku, M Package przewiduje nowe zderzaki w „stylu M”, specjalne wzory felg, oryginalny próg drzwiowy, sportową kierownicę oraz aluminiowe wstawki w desce rozdzielczej.
Maserati Quattroporte MR Car Design – Stylistyka włoskich samochodów jest tak wysmakowana, że nawet minimalne poprawki tuningowe są w stanie zaburzyć pierwotny zamysł projektantów. MR Car Design stąpa po kruchym lodzie, ponieważ wzór 22” felg Vossen w Maserati Quattroporte niekoniecznie oddaje charakter wozu. Za to po stronie mocy, pełna symbioza. 4.2-litrowa,
BMW Seria 1 – Weekendowy debiut BMW Serii 1 (F20) z pewnością nie przyćmił austriackiej imprezy, ale też nie przeszedł niezauważony. Narysowana przed Adriana van Hooydonka, karoseria pięciodrzwiowego hatchbacka pełna jest ostrych linii, załamań i przetłoczeń. Dlatego też nadal mamy do czynienia z kompaktowym (4,32 m dł., 1,76 m szer., 1,42 metra wysokości) wozem o
Audi R8 GT Spyder – Z dala od austriackiego zgiełku, Audi opublikowało trzy wstępne zdjęcia i garść informacji o limitowanym (333 egzemplarze, 207 800 euro) R8 GT Spyder. Ważący 1640 kilogramów (włókno węglowe CFRP i szklane GFRP, wzmocnione polimerem), R8 GT Spyder posługuje się elektrycznie operowanym, miękkim dachem, który po upływie dziewiętnastu sekund (do
Volkswagen Golf R Cabrio – Kolejnym odkrytym mocarzem na bazie kompaktowego Volkswagena jest R Cabriolet. Koncepcyjny wóz cechuje się kompletnym wyposażeniem najmocniejszego Golfa. Są dwie centralne końcówki wydechu, 19” obręcze Talladega z wielkimi tarczami hamulcowymi i niebieskimi zaciskami, jest w końcu 270-konny silnik 2.0 TSI.
Volkswagen Golf GTI Cabrio – Na spotkaniu GTI Meet, odbywającego się w ramach Worthersee Tour 2011, nie mogło zabraknąć czcigodnego solenizanta, Golfa GTI. Przynależny do rodziny GTI, Cabriolet odznacza się nowym zderzakiem ze spojlerem, osłoną chłodnicy z czerwonymi wstawkami, poszerzonymi nadkolami i progami oraz dyfuzorem, podtrzymującym dwa, unikalne zakończenia