Ferrari FZ 93 – Z różnych względów, początek lat dziewięćdziesiątych jawi mi się jako najwspanialszy okres, i to nie tylko życia. W 1993 roku, komputery IBM PC były w Polsce tak samo powszechne jak prezentowany Ferrari FZ 93. Koncepcyjny pojazd, bazujący na 512 TR, został opracowany przez
Marki
Infiniti FX 30d S – Prężnie działający, hamburski diler Infiniti dorobił się własnego warsztatu tuningowego. Od niedawna, AHG Sports udoskonala również model FX w dieslowskiej odmianie „d”. Trzylitrowy agregat wytwarza obecnie 280 KM i 600 Nm. Dodatkowo, obniżone zawieszenie (-25 mm) podkreśla wielkość oraz wygląd 21-calowych, trzyczęściowych felg firmy Schmidt
BMW X5 Brigade – Biały lakier nieszczególnie konweniuje z samochodami sportowymi. Sprawa ma się zupełnie inaczej, jeśli weźmiemy pod uwagę pojazdy szeroko pojętego „biznesu”. Dla szczebla zarządczego SR Auto przygotowało BMW X5 Brigade. Minimalnie przeprojektowany przedni zderzak ładnie łączy się z poszerzonym nadkolem, spod którego łypią do nas 22-calowe obręcze
Corvette C5 Wittera – Z roku na rok ceny Vette C5 spadają, stając się tym samym łakomym kąskiem dla zwykłych zjadaczy chleba. Niestety, wraz ze wzrostem popularności, mnożą się programy tuningowe, niekoniecznie przystające do rangi samochodu. Niemiecka Wittera oferuje zestaw stylistyczny, wykonany z karbonu lub włókna szklanego wzmocnionego plastikiem. Przyznaję, do
BMW 5 VMS – Na oficjalnej stronie, Vorsteiner zaanonsował nowy projekt VMS Conversion, odnoszący się do BMW 5 (F10). Z dołączonych wizualizacji wynika, że pakiet ten oznaczać będzie m.in karbonowy spojler zderzakowy, delikatnie poszerzone progi, mały spojler bagażnikowy i dwa zakończenia wydechu, przykryte dyfuzorem. Szczegółowe informacje odnośnie VMS Conversion
Range Rover Black Vogue – Ostatnie dzieła Project Kahn w życiu nie przypominały Range Rovera, a to właśnie od udoskonalania szafy gdańskiej zaczynali spece z Bradford. Na co więc możemy liczyć w najnowszym Black Vogue? Na nowe zderzaki z chromowanymi wstawkami, oryginalnie zaprojektowane boczne czerpnie powietrza, chromowane progi ułatwiające wsiadanie, 22”,
Ferrari 458 Italia SR Auto – Chcąc uniknąć zaszufladkowania, SR Auto stworzyło odważniejszą interpretację Ferrari 458. Dla kontrastu, zestawiono ją z minimalnie ulepszoną Italią (Project Era). Project 458 Klouze przewiduje biały lakier, przełamany matowoczarnym pokryciem dachu. Odpowiednio obniżone zawieszenie (sprężyny firmy Novitec) podkreśla 21 i 22-calowe obręcze
Porsche 911 China Edition – Chcąc wyrazić wdzięczność wobec wszystkich, również chińskich, posiadaczy Porsche 911 (997), postanowiono stworzyć dziesięć egzemplarzy kolekcjonerskiej linii China 10th Anniversary Edition. Oparta o podzespoły Turbo S, seria odróżnia się złotym lakierem, karbonową maską i tylnym spojlerem, wykonanym z tego samego materiału. Wyjątkowe są
Lamborghini Murcielago Revolver – Lamborghini Murcielago pozostaje oczkiem w głowie SR Auto Group. To właśnie na karoserii Murci wyżyto się artystycznie w stylu Sharpie Artwork. „Revolver” nie jest już tak wyzywający, ale nie można odmówić mu stylu. Jak każda ostatnio tworzona wizja, również Revolver odznacza się minimalnymi zmianami. Jaskrawopomarańczowy lakier i
Bentley GTC Prior Design – W Kamp-Lintfort jakby zastój. Miesiące oczekiwania zaowocowały jedynie Bentley Continentalem GTC pokazanym na Tuning World Bodensee i świeżą sesją fotograficzną Mercedesa E Coupe. Błyszczącoczarny GTC od Prior Design charakteryzuje się nowym zderzakiem z karbonowym spojlerem, maską z dodatkowymi kanałami, zakończoną oryginalnym grillem z