TopCar Stingray GTR – Moskwiczanie z TopCar cały czas trzymają się Porsche Panamery. Najnowszy projekt, Stingray GTR jawi się dużo bardziej odważnie niż seryjny Stingray. Kuracja TopCar przewiduje montaż masywnych zderzaków (tylny z dyfuzorem), maski z dodatkowymi kanałami powietrznymi,
Marki
Aston Martin V8 Vantage Paragon – Samochody budowane na potrzeby Konkursów Elegancji z gruntu rzeczy są wyjątkowe. Opracowanemu na Pebble Beach Concours d’Elegance Aston Martinowi V8 Vantage wystarczyły nowe sprężyny H&R i 20” felgi Agetro F100, aby przeistoczyć się w jeżdżący diament.
BMW Z8 Neiderwald – BMW Z8 (E52) jest na tyle unikatowym wozem, że jakiekolwiek modyfikacje stylistyczne mijają się z celem. Wystarczą 21-calowe obręcze Wald M11C, aby projekt Neiderwald nabrał dodatkowego, niezwykłego charakteru.
Lamborghini Miura S – Oprócz trzech nagród głównych, w konkursie przyznano kilkanaście innych statuetek, z czego Lamborghini Miura S, Konstantina Ioannidisa, otrzymała Wyróżnienie w Klasie F „Narodziny Supersamochodu”.
Ford GT40 – Samochodem, którego wygląd okazał się najbardziej ekscytujący, jest Ford GT40 Mk II z 1965 roku. W imieniu wozu, nagrodę „Trofeo Auto&Design” odebrał Claude Nahum.
Alfa Romeo 33 Stradale – Podobnie jak publika, także jury „BMW Trofeo Group” doceniło magię Alfy Romeo. Laur trafił w ręce Clive’a Joy, właściciela modelu 33 Stradale z 1968 roku. Jeden z osiemnastu egzemplarzy zasilany jest dwulitrowym, ośmiocylindrowym (4 cewki, 16 świec zapłonowych) motorem o mocy 234 KM/8800 obrotach na minutę (odcięcie przy 10,000
Alfa Romeo 6C Bertone Coupe – Swoistym głosem ludu Concorso d’Eleganza Villa d’Este jest od dziesięcioleci Coppa d’Oro. Złoty Puchar przypadł czarnej Alfie Romeo 6C 2500 SS Bertone Coupe z 1942 roku. Zaprojektowana przez Mario Revelli di Beaumont, 6C Bertone Coupe cechuje się chromowaną „paszczą” i powiększonym zbiornikiem paliwa.
Ferrari P4/5 Competizione – Zaliczywszy maleńką wpadkę (tłumaczę ją deszczem) podczas honorowego przejazdu, Ferrari P4/5 Competizione szykowane jest na 24-godzinny wyścig na torze Nurburgring.
Audi Quattro Concept – Lekko zapomniany, co ja piszę! Audi Quattro Concept, jak drzazga, siedzi w naszych sercach i tylko czeka na odpowiedni moment, aby podbić nas swymi 408 końmi, krzesanymi z 2.5-litrowej, pięciocylindrowej jednostki.
BMW M3 GTS G-Power – To była tylko kwestia czasu. G-Power lubuje się w konstruowaniu megamocnych potworków, dlatego też nie mogli przejść obojętnie obok wolnossącego 4.4 V8 z M3 GTS. Kluczem do sukcesu okazał się tytanowy wydech i, w głównej mierze, system mechanicznego doładowania firmy ASA. Dzięki niemu, M3 GTS legitymuje się mocą 635 KM/7800 […]