Toyota FT-86 II Concept – Stojąca na obrotowym postumencie, druga odsłona Toyoty FT-86 Concept kryje w sobie tajemnicę. Czarne szyby i brak dostępu do wnętrza, sugerować może wstyd Japończyków o to, jak to wnętrze wygląda. Żeby przez półtora roku zwodzić klientelę prototypami? Gdy w 2012
Marki
Audi A3 Sedan Concept – Pierwsza generacja Audi A4 odcisnęła spore piętno na europejskim rynku. Elegancka, ładna linia łączy się, czego doświadczamy także w Polsce, z wysoką trwałością. Nowe A3 Sedan ma być właśnie takie. Co nagminne w konceptach, nadwozie (dł. 4,44 m, szer. 1,84 m, wys 1,39 m), w znaczącej części, wykonano z włókna […]
Fiat 500 Coupe Zagato Concept – Nie opuszczając Włoch, schodzimy na ziemię, gdzie czeka już koncepcyjny Fiat 500 Coupe, skonstruowany we współpracy z Zagato. Trudno nie odnieść wrażenia, że stylistyka tyłu (mała powierzchnia szyby i zwieńczenie dachu w postaci „czapki baseballowej”) inspirowana była Mini Coupe. Jednakże podwójnie wybrzuszony dach to typowo włoski
Maserati GranTurismo MC Stradale – Podczas bolońskich targów mogliśmy podziwiać matowoniebieskie Maserati GranTurismo S, teraz mat, czarny, dotknął najpikantniejszą drogową wersję, MC Stradale.
Hamann Tycoon Evo M – Nowy rok, nowy lakier. Tak w skrócie można by opisać działania Hamann Motorsport na odcinku Tycoon EVO M, bazującym jak widać, na BMW X6 M.
FAB Design Panamera – Pozostając wierni marce Porsche, w naszej podróży po genewskich halach, musimy uwzględnić białą Panamerę od FAB Design. Niebędąca Miss World seryjna Panamera, w wydaniu FAB Design wygląda jeszcze gorzej. Wielgachne zderzaki, potężne kanały powietrzne, nadkola (tak kombinowali, że wcięło tylne klamki), no i to coś z tyłu. Mieszanka zderzaka,
TechART Magnum – 1 marca, wraz z pierwszymi błyskami fleszy, TechART przedstawił własną koncepcję Porsche Cayenne Turbo, znaną także jako Magnum. Cayenne, z charakterystycznym dla tunera zderzakiem, wyróżnia się wentylowaną maską, poszerzeniami nadkoli, oryginalnymi progami oraz masywnym spojlerem, górującym nad tylną klapą. Ulubiony przez tunerów, silnik 4.8 V8
Fab Design Cayenne – Obserwując poczynania tunerów, można by postawić śmiałą tezę, że, niezależnie od studia, samochody prezentują się podobnie. Na tym tle, po raz kolejny, wybija się FAB Design ze swoim Cayenne. 550-konne (800 Nm) Cayenne Turbo odznacza się oryginalnym zderzakiem, z ogromnymi wlotami, przechodzącym w pękate nadkola i progi. Tył zaś to pokaz […]
Hamann Cayenne Guardian – Grudniowe Cayenne od Hamann było tylko przygrywką do jeszcze potężniejszej ewolucji pseudoterenowego Porsche. Ewolucji kosztującej 265,800€. Potęga ta objawia się szerokimi zderzakami, nadkolami (+120 z przodu i 160 mm z tyłu) i dwiema (średnica 120 mm), centralnie zamontowanymi końcówkami, sportowego układu wydechowego. Grafitowy kolos nie
ABT A7 Sportback – Duży Sportback spod znaku „Władcy Pierścieni” doczekał się już kilkunastu modyfikacji, jednak w gruncie rzeczy, opierają się one na serii dokładek spojlerowych, felgach i ingerencji w pneumatyczne zawieszenie via ABT Level Control.