Abarth 500 RS-S – 135 KM w aucie aspirującym do miana sportowego, nie powala na kolana. Nic zatem dziwnego, że moc Abartha 500 podnoszona jest przez przeróżne firmy tuningowe. Studiu G-Tech udało się przekroczyć magiczną granicę 200 koni mechanicznych. Dokładnie 210 KM/310 Nm osiągnięto
Abarth 500 Ferrari Dealers Edition – Pogea Racing wprost z niemieckiego Markdorf, przygotowała smakowitą niespodziankę dla fanów Abartha 500. Abarth 500 Ferrari Dealers Edition poza standardowymi zmianami (czerwony lakier Scuderia Red, szare pasy ciągnące się wzdłuż maski i dachu, karbonowe akcenty, udoskonalone zawieszenie oraz czerwone zaciski hamulcowe), odznacza
Atomik 500 EV – Francuzi z Atomik Cars opublikowali oficjalne informacje, dotyczące w pełni elektrycznego modelu 500 EV. Bazujący na usportowionej wersji Abarth, Atomik 500 EV zasilany jest zestawem litowo-jonowych baterii. Ogniwa o zwiększonej pojemności sprawiają, że 500-tka katapultuje się do pierwszej setki w 5,6 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na poziomie
Abarth 500C – W Genewie podczas targów motoryzacyjnych Abarth zaprezentował sportową wersje miejskiego cabrio Fiata. Auto napędza 1,4-litrowy, turbodoładowany silnik T-Jet oferujący 140 KM i 206 Nm. Przednie koła napędzane są za pośrednictwem 6- biegowej skrzyni biegów która może być sterowana za pomocą łopatek umieszczonych za kierownicą. Abarth 500C przyspiesza od
Tuning Abarth 500 – Znany z udoskonalania wyjątkowych pojazdów, Hamann Motorsport postanowił umieścić w swojej ofercie zestaw, dedykowany tańszemu ale nie mniej egzotycznemu Abarthowi 500. Modyfikacje aerodynamiczne przewidują montaż nowych zderzaków (przedni z ledowymi światłami, tylny z dyfuzorem i czterema końcówkami układu wydechowego). Dzięki tym zabiegom
Abarth 500 R3T – samochód rajdowy Abarth 500 homologowany jest w klasie R3T. Cena samochodu gotowego do startu wynosi 48 000 euro. Samochód wyposażony jest w benzynowy turbodoładowany silnik 1.4, osiągający moc 180KM, sekwencyjną 6-biegową skrzynię biegów, samoblokujący mechanizm różnicowy, dwutarczowe sprzęgło, regulowane wyczynowe zawieszenie, hamulce tarczowe