BMW M5 – Tytuł nie zwiastuje tego, o czym myślicie. Najnowsze BMW M5 nie stanęło w blokach startowych toru Nurburgring, by po chwili wskoczyć w Zielone Piekło. Zamiast tego, niebieskie M5 zaparkowało spokojnie na panelowej posadzce pomieszczenia, zarezerwowanego dla The M Festival.
BMW 5 VMS – Na oficjalnej stronie, Vorsteiner zaanonsował nowy projekt VMS Conversion, odnoszący się do BMW 5 (F10). Z dołączonych wizualizacji wynika, że pakiet ten oznaczać będzie m.in karbonowy spojler zderzakowy, delikatnie poszerzone progi, mały spojler bagażnikowy i dwa zakończenia wydechu, przykryte dyfuzorem. Szczegółowe informacje odnośnie VMS Conversion
BMW 5 Prior Design – Dla każdego coś miłego. Jeśli nie podzielacie zachwytów nad stonowaną M-Piątką, Prior Design szykuje (latem powinniśmy ujrzeć efekt finalny) bardziej wydatny pakiet stylistyczny dla Serii 5. Agresywnie narysowany zderzak ze spojlerem i diodowym oświetleniem, zapowiada sportową paradę. Przeprofilowana maska, progi i dyfuzor z czterema wylotami
BMW 5 F10 Kelleners – Kelleners Sport cały czas wałkuje temat BMW Serii 5 F10. Energię włożoną w prace stylistyczne, przerzucono na odcinek robót silnikowych. Efekty nie są może powalające (20%), ale to zawsze coś. I tak na przykład, dwulitrowy, czterocylindrowy dieselek 520d produkuje obecnie 218 KM i 450 Nm, a benzynowy, turbodoładowany sześciocylindrowiec 535i,
BMW 5 M Package Hamann – Do prezentacji najnowszego BMW M5 pozostały dwa miesiące. Dlatego też Hamann Motorsport zajął się „zwyczajną” Piątką F10, zaopatrzoną w pakiet M. Dzięki agresywnie wystylizowanym zderzakom, progom oraz zawieszeniu obniżonemu o 35 mm, elegancka limuzyna przeistoczyła się w czarnego pogromcę autostrad. Za dodatkową opłatą możemy otrzymać dwa
BMW 535i Kelleners – Niemieckie studio Kelleners Sport oraz partnerujący Vredestein pokazali samochód, zapowiadający nowy etap w dziejach rodzinnego biznesu. BMW 535i (F10) korzysta z delikatnie przeprojektowanego zderzaka z paskami LED-owych świateł oraz spojlerem. Tylny zderzak mieści zaś dyfuzor oraz cztery wyloty sportowego wydechu. Oryginalne progi drzwiowe
Tuning BMW F10 – AC Schnitzer ponownie atakuje szczyt zwany Seria 5 F10. Tym razem nie ograniczono się jedynie do aluminiowych obręczy, choć i tak nie zmieniono wiele. Samochód cechuje się delikatnie przemodelowaną dolną częścią zderzaka, z tyłu zaś dostrzeżemy malutki dyfuzorek. Obniżone o 25 mm zawieszenie, podkreślone zostało szerszymi progami z chromowanymi
Tuning BMW F10 – Moskiewskie targi to nie tylko premiera Mondeo 2011, ale i Lummy CLR 500 RS2, którą wystawił partner, rosyjski tuner Top Car. Wykorzystująca technologię BMW 5 F10, Lumma CLR 500 RS2 charakteryzuje się przemodelowanymi zderzakami (przedni z LED-owymi światłami, tylny z dyfuzorem i czterema okrągłymi wylotami) oraz ultralekką maską poprzecinaną wlotami