Tuning BMW M3 – RENM Performance konsekwentnie poszerza gamę tuningowych produktów. Najnowszym pojazdem, na jaki mogą połasić się Australijczycy, jest BMW M3 E92. BMW M3 Agitator bo tak zwie się pojazd, wyróżnia się dodatkowymi spojlerami (zderzakowy, umieszczony na klapie bagażnika) oraz
BMW M3 Onyx Concept – Irlandzkie, luksusowe studio z czarno-białym onyksem w logo, rozszerzyło swą ofertę o produkty marki BMW. Na pierwszy ogień idzie maskotka tunerów, M3 E92. Zgodnie z obowiązującymi trendami, kuracja uszlachetniająca przynosi przeprojektowane zderzaki z karbonowymi wstawkami w postaci spojlera zderzakowego i dyfuzora. Nie obyło się również bez
BMW M3 Craftsman – Japońskie studio tuningu, Craftsman przygotowało oryginalny zestaw modyfikacyjny, dedykowany BMW M3 E92. Kuracja upiększająca od Craftsman obejmuje przyciemnione klosze reflektorów i tylnych lamp, karbonowy spojler zderzakowy oraz takiż sam dyfuzor instalowany na seryjny zderzak. Spod nadkoli łypią do nas czarne, 20-calowe obręcze Work Equip E05 z
Tuning BMW M3 – Jeśli masz problem z wyborem odpowiedniego zestawu do swojego BMW M3 E92, APP Europe ma dla Ciebie idealne rozwiązanie. Pakiet dodatków obejmujący produkty wyłącznie uznanych marek. Osadzone na zawieszeniu Club-Sport firmy KW i 19-calowych obręczach ATS (+ opony Michelin Pilot Sport 2), nadwozie pokryte zostało matowotytanowym lakierem. Patrząc na
BMW M3 E92 GTHaus – Dystrybutor sportowych układów wydechowych (Meisterschaft) z Bensenville (Illinois), GTHaus postanowił na własną rękę udoskonalić BMW M3 E92. Efekt końcowy jest zdumiewający. G-Power M3 GT2 S, strzeż się. Oryginalny, karbonowy zestaw nadwoziowy przynosi szerokie zderzaki (przedni ze spojlerem, tylny zaś z czterema końcówkami układu wydechowego)
BMW M3 Arkym – Kolejna propozycja dla fanów BMW M3 E92, pochodzi z kalifornijskiego studia Arkym. Jest to zestaw AeroRace. Pakiet AeroRace obejmuje wykonaną z ultralekkiego materiału maskę z dodatkowymi wlotami powietrza. Poza tym, karbonowa klapa tylna otrzymała spojler w stylu Mercedesa CLS. Komplet dwóch dodatków kosztuje 4,200$.
Tuning BMW M3 – Zajmująca się produkcją felg, niemiecka firma Emotion Wheels przygotowała własną wizję BMW M3 Coupe obecnej generacji, czyli E92. Z tej racji, samochód osadzono na 19-calowych, matowoczarnych obręczach „Wasabi”. Poza tym w oczy rzuca się karbonowa maska i oryginalne progi boczne. Pod ultralekką klapą nie znajdziemy czterolitrowej, wolnossącej
G-Power M3 – Z okazji tegorocznego zwycięstwa w 24-godzinnym wyścigu na torze Nurburgring, G-Power opracowało dwie wersje modelu M3: wyścigową GT2 S i cywilną Tornado CS. Mimo odmiennego przeznaczenia, oba posiadają homologację drogową. Oba pojazdy są także super lekkie. Wszystko za sprawą włókna węglowego, które znajduje się dosłownie wszędzie. Ultralekką karoserię
Vorsteiner GTRS3 – Vorsteiner przedstawił szczątkowe dane, zdjęcia oraz film, dotyczący najnowszego projektu jakim jest GTRS3. Po raz kolejny samochodem bazowym okazuje się BMW M3 E92. Samochód odznacza się oryginalnym body-kitem w skład którego wchodzą wykonane z karbonu komponenty (maska, zderzaki, poszerzone nadkola i progi boczne). Lekkie nadwozie osadzono na 18
BMW M3 S3-R – Nie mogąc właściwie konkurować z europejskimi tunerami, Amerykanie wykazują się na polu podnoszenia mocy. Idąc tym tropem, kalifornijski Dinan przedstawił 527 Konne BMW M3 S3-R. Taką moc wydziela wolnossąca jednostka V8 o zwiększonej do 4.6 litra pojemności. Maksymalny moment obrotowy w liczbie 552 Nm, dostępny jest przy 5200 obr./min. Dinan twierdzi,