Sedan czy Kombi? Można powiedzieć, że to kwestia nie do rozstrzygnięcia. Oba modele Fiata Tipo mają ze sobą wiele wspólnego. Różnią je zastosowane wewnątrz udogodnienia. Co wybrać? Smukłe kształty czy pojemność? Elegancję czy praktyczność? Prezentujemy możliwości obu rozwiązań.
Nowy Fiat Tipo kombi z fabrycznym LPG dostępny w Polsce. Na stronie producenta pojawił się konfigurator Fiata Tipo kombi. Za najtańszą wersję z fabrycznym LPG trzeba zapłacić 62 900 zł. Cena jest konkurencyjna i ta wersja powinna cieszyć się powodzeniem na Polskim rynku samochodów nowych.
Fiat 500 Limited Edition – Logika niektórych przedsięwzięć jest doprawdy zadziwiająca. Z okazji sto pięćdziesiątej rocznicy Zjednoczenia Włoch, Fiat wyprodukuje 28 egzemplarzy modelu 500, które trafią na rynek… południowoafrykański. Wyróżniające się trzema lakierami (Bossa Nova White, Pasadoble Red, Funk White), limitowane Pięćsetki otrzymają również 15-calowe,
Aznom 500 Motore Centrale – Kto by pomyślał, że nadzwyczajny, ale jednak Fiat 500, może być na tyle interesujący, aby wieńczyć relację z targów Top Marques w Monako. Panie i Panowie. Przed wami Aznom 500 Motore Centrale. Jak sugeruje nazwa, 230 lub 280-konny (MotoreCentrale.com twierdzi, że to 1.4 Turbo, 240 KM/330 Nm), centralnie zamontowany motor […]
Fiat 500 NL – Tyska fabryka już wkrótce wyprodukuje specjalną linię „NL”, której znakiem rozpoznawczym będzie pomarańczowy lakier karoserii. Wyposażenie 500 NL obejmie 15-calowe felgi, pakiet Chrom, automatyczną klimatyzację, system Blue&Me z łącznością Bluetooth oraz kluczyk w kolorze Orange. Cennik Fiata 500 NL otworzy kwota 15,495€ za odmianę 1.2. Wersja z
Fiat 500 Coupe Zagato Concept – Nie opuszczając Włoch, schodzimy na ziemię, gdzie czeka już koncepcyjny Fiat 500 Coupe, skonstruowany we współpracy z Zagato. Trudno nie odnieść wrażenia, że stylistyka tyłu (mała powierzchnia szyby i zwieńczenie dachu w postaci „czapki baseballowej”) inspirowana była Mini Coupe. Jednakże podwójnie wybrzuszony dach to typowo włoski
Fiat 500 Mopar – Patrząc na zdjęcia rzeczywistego Fiata 500 od Mopar, nie obawiam się o przyszłość naszej, tyskiej fabryki. Zrodzony za Oceanem samochód prezentuje się, hmm… „oryginalnie”, wpisując się tym samym w tuningowe gusta Amerykanów.
Fiat Strada Sporting – Czasy globalnego Fiata 178 minęły, przynajmniej w Polsce, bezpowrotnie. Są jednak rynki (Ameryka Południowa) gdzie mutacje 178-ki mają się dobrze. Ba, cały czas są unowocześniane. Strada, mały pick-up na bazie Palio, dostępny jest od niedawna w agresywnie wyglądającej wersji Sporting. 16-calowe felgi (+ 185/55) nikną pod poszerzonymi nadkolami
Fiat Punto Evo Novitec – Przez niewątpliwe szczegóły, stylistyka Fiata Punto Evo nie należy do udanych. Chcąc temu zaradzić, Novitec zabrał się do wytężonej pracy. Groźnie wyglądające w czerwonym, Punto Evo by Novitec cechuje się nową, dolną częścią zderzaka oraz maską przeoraną wlotami powietrza, zachodzącą na brewkowane reflektory. Tył zaś to królestwo dyfuzora i
Fiat 500 Arancia – Spośród wielu (dziesiątek, a może i setek) limitowanych edycji Fiata 500, Arancia uwydatnia się jedynie pomarańczowym lakierem. Mimo to, trzystu Japończyków i tak rozdrapie kluczyki do nowego „Fiacika”. Unikalną barwę podkreślają chromowane dodatki w postaci obudów lusterek i obramowań szyb. Mniej unikatowo, lecz równie dobrze, prezentują się