Fiat 500 Limited Edition – Logika niektórych przedsięwzięć jest doprawdy zadziwiająca. Z okazji sto pięćdziesiątej rocznicy Zjednoczenia Włoch, Fiat wyprodukuje 28 egzemplarzy modelu 500, które trafią na rynek… południowoafrykański. Wyróżniające się trzema lakierami (Bossa Nova
Fiat 500 Arancia – Spośród wielu (dziesiątek, a może i setek) limitowanych edycji Fiata 500, Arancia uwydatnia się jedynie pomarańczowym lakierem. Mimo to, trzystu Japończyków i tak rozdrapie kluczyki do nowego „Fiacika”. Unikalną barwę podkreślają chromowane dodatki w postaci obudów lusterek i obramowań szyb. Mniej unikatowo, lecz równie dobrze, prezentują się
Fiat 500 Blackjack – Zakończenie letniego okresu Fiat zamierza uczcić specjalną edycją, produkowanej w Tychach Pięćsetki. To właśnie na początku września do europejskich salonów trafi seria Blackjack. Z racji nazewnictwa, samochód cechuje się matowoczarnym lakierem z błyszczącymi dodatkami w postaci czarnych wstawek w zderzakach, obudów bocznych lusterek i klamek
Fiat 500 Prima Edizione – Na uroczystym spotkaniu Fiat Lancia Unlimited Club w Północnej Karolinie, dyrektor Fiata w Stanach Zjednoczonych, Laura Soave ogłosiła, że rozpoczęcie sprzedaży modelu 500, uczczone zostanie limitowaną serią Prima Edizione. 500 egzemplarzy w białym, czerwonym lub szarym kolorze, otrzyma benzynową jednostkę 1.4 MultiAir, zespoloną z
Fiat 500 Rosso Corsa – Niesłabnąca popularność Fiata 500 w Niemczech sprawiła, że nasi zachodni sąsiedzi doczekali się kolejnej limitowanej serii tegoż modelu. Limited Edition Rosso Corsa zaopatrzona zostanie w krwistoczerwony lakier, tak charakterystyczny dla włoskich super samochodów. Poza tym wyposażenie obejmie 16-calowe felgi, czerwone zaciski hamulcowe,
Atomik 500 – Wytwarzająca elektryczne samochody na bazie Fiata 500, francuska firma Atomik Cars przedstawiła najnowsze dzieło, pod nazwą… Atomik 500. Pięćsetka od Atomik wyróżnia się nadwoziem wykonanym z włókna węglowego, które na życzenie klienta może przybrać dowolny kolor. Samochód zasilany jest dwoma elektrycznymi motorami o łącznej mocy 284 KM. Z
Abarth 500C – W Genewie podczas targów motoryzacyjnych Abarth zaprezentował sportową wersje miejskiego cabrio Fiata. Auto napędza 1,4-litrowy, turbodoładowany silnik T-Jet oferujący 140 KM i 206 Nm. Przednie koła napędzane są za pośrednictwem 6- biegowej skrzyni biegów która może być sterowana za pomocą łopatek umieszczonych za kierownicą. Abarth 500C przyspiesza od
Abarth 500 R3T – samochód rajdowy Abarth 500 homologowany jest w klasie R3T. Cena samochodu gotowego do startu wynosi 48 000 euro. Samochód wyposażony jest w benzynowy turbodoładowany silnik 1.4, osiągający moc 180KM, sekwencyjną 6-biegową skrzynię biegów, samoblokujący mechanizm różnicowy, dwutarczowe sprzęgło, regulowane wyczynowe zawieszenie, hamulce tarczowe
Fiat 500 Hamann Largo – firma tuningowa Hamman słynąca z ekstremalnych przeróbek aut. Tym razem postanowiła sprawić aby Fiat 500 stał się bardziej sportowy. Zamontowali więc zaawansowany pakiet aerodynamiczny z nowymi, masywnymi zderzakami, poszerzonymi błotnikami i dużymi 18-calowymi kołami. Pod maską spece podrasowali slinik benzynowy 1.4 turbo, który już w wersji
Abarth 695 Tributo Ferrari – dwie światowej sławy firmy Abarth i Ferrari połączyły siły i powstał mały potwór na bazie nowego Fiata 500. To najmniejsze Ferrari świata napędza mały 1,4-litrowy turbodoładowany silnik T-Jet rozwijający moc przeszło 180 KM. Co w zupełności powinno wystarczyć aby zapewnić odpowiednie osiągi i satysfakcję z jazdy. Czterocylindrowa