Spyker Peking-To-Paris – Podczas specjalnie zorganizowanej prezentacji w holenderskim instytucie IVA Driebergen, pokazano świeże zdjęcia Spykera Peking-To-Paris. W porównaniu do wcześniejszej wizji, samochód odznacza się mniej wyrazistymi nadkolami, a stylistyka tyłu wydaje się być
Historyczny Saab 93 – W dniu dzisiejszym zamykają się wrota jubileuszowego salonu w Genewie. Właśnie dlatego ostatnim wpisem w kategorii Genewa 2010 będzie informacja o Zabytkowy Saab 93, którym w maju w rajdzie Mille Miglia wystartują dyrektorzy generalni Saaba i Spykera. Zabytkowy Saab 93 mierzący 4,01 m długości, 1,57 m szerokości i 1,45 metra wysokości, […]
Sbarro Autobau Concept – Zbliżając się ku końcowi 80 Międzynarodowych Targów w Genewie, chciałbym przedstawić koncepcyjny model firmy Sbarro pod nazwą Autobau. Skonstruowany dla uczczenia Freddiego Lienharda (szwajcarski kierowca wyścigowy), pojazd stanowi wizję auta przyszłości lat siedemdziesiątych. Do napędu służy dwunastocylindrowa jednostka o mocy 500 KM. Według
Brabus E V12 Coupe – Na targach we Frankfurcie mogliśmy podziwiać Brabusa Black Baron w wersji sedan. Teraz nadeszła pora na dwudrzwiowe Coupe w ekstremalnej wersji E V12. Podobnie jak Black Baron, także Coupe odznacza się karbonowymi dodatkami. 19-calowe felgi nawleczono na opony Pirelli lub Yokohama o rozmiarze 265/30 z przodu i 285/30 i z […]
Carlsson C25 – Stoisko Carlsson wita gości pojazdem o którym mówili i mówią wszyscy. Model C25 fascynuje nie tylko suchymi danymi technicznymi ale i tym, że powstanie jedynie w 25 egzemplarzach. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, czarna maska z pomarańczowym pasem skrywa sześciolitrową jednostkę V12 Bi-Turbo. Motor rozwija moc 753 KM oraz 1320 Nm momentu
Tycoon Evo M – Niemieckie studio Hamann chwali się, że ich najnowsze dzieło jest mocniejsze od niejednego Lamborghini. W istocie. 670 Koni mechanicznych to tyle samo, ile posiadają najmocniejsze pojazdy z logo rozjuszonego byka na masce. Tak potężne stadko kucy produkuje zmodyfikowana jednostka V8 Twin-Turbo o pojemności 4.4 litra. Maksymalny moment obrotowy osiąga
Porsche TechArt – Zgodnie z przewidywaniami, niemieckie studio TechArt przywiozło na targi w Genewie trzy koncepcje modeli Porsche: program indywidualizacji 911 Turbo, Panamerę Concept One oraz GTStreet R. Czarne GTStreet R zaopatrzono w nowe spojlery zderzakowe z dodatkowymi wlotami powietrza, regulowane skrzydło na klapie silnika oraz karbonowy dyfuzor z czterema
RUF RGT-8 – Od lat oznaczenie RGT przysługuje jedynie najlepszym modelom niemieckiej firmy RUF. Nie inaczej jest z trzecią generacją: RGT-8. Poza jaskrawozielonym lakierem, RGT-8 cechuje się czarnymi 19-calowymi felgami RUF (+ opony Michelin Pilot Sport Cup), za którymi kryją się ceramiczno-karbonowe hamulce. Wewnątrz bezpieczeństwo gwarantuje stalowa klatka. Pod
Fornasari – Włosi z Fornasari szokują nie pierwszy raz. Wystarczy zajrzeć na stronę FornasariCars, aby przekonać się do czego są zdolni. W tym roku wystawiono dwa pojazdy: buggy i dwudrzwiowego SUVa. Mocno obudowana pomarańczowa terenówka w mglistych wyobrażeniach przypomina nieco Isuzu VehiCross z 1998 roku. Natomiast RR66 to dwudrzwiowy SUV z białym dachem w stylu
Wiesmann MF4-S – Wszyscy dookoła mówią wyłącznie o Mercedesie SLS AMG. Że piękny, że szybki, że niezrównany. Nie można zapomnieć jednak o Wiesmannie, małej niemieckiej firemce z Dulmen wytwarzającej równie zgrabne coupe GT MF4-S. W porównaniu do zwykłego GT MF-4, wersja S odznacza się biksenonowymi reflektorami oraz nowym przednim spojlerem zderzakowym. Z tyłu w oczy