Firma TopCar zmodyfikowała Porsche Panamera Stingray GTR na bardziej luksusowy.
Minimalistyczny tuning z dobrym smakiem. Jak pokazują fachowcy z firmy SCHMIDT Revolution nie potrzeba wiele aby nasze auto nabrało wyjątkowego wyglądu. Porsche Boxster 981 został obniżony – tuner Schmidt Revolution zastosował regulowane zawieszenie firmy Eibach, które obniżyło auto o 30 milimetrów. Założono nowe 20-calowe felgi aluminiowe, które idealnie komponują
Porsche Panamera Switzer – Nawet latem nie uciekniemy od tuningowej paranoi zwanej Porsche Panamera Turbo. Na szczęście, Switzer Performance nie serwuje „promu kosmicznego”, a jedynie wzmocnienie silnika. Kosztujący 22 000$, pakiet P680 obejmuje nowe turbosprężarki, większą chłodnicę powietrza doładowującego oraz przeprogramowany sterownik. To wszystko, razem,
Lumma CLR 558 GT – Myśleli, myśleli, i wymyślili, że najnowsze Porsche Cayenne CLR 558 GT nazwą White Pepper. Mowa o rękodzielnikach z Winterlingen. Biały, błyszczący lakier karbonowo-kevlarowej maski, szerokich nadkoli i progów, zderza się z czarnym, agresywnie narysowanym zderzakiem oraz dyfuzorem o trzech zakończeniach układu wydechowego ze stali nierdzewnej.
Porsche Cayenne SR Auto – Odchodząca z wolna w niepamięć, pierwsza generacja Porsche Cayenne doczekała się kuracji odmładzająco-tuningowej, przeprowadzonej przez SR Auto Group. Agresywnie narysowany przód korzysta z maski TechART i masywnego zderzaka z zatopionym w nim diodowym oświetleniem do jazdy dziennej. Dzięki elektronicznemu modułowi obniżającemu zawieszenie,
TopCar Stingray GTR – Moskwiczanie z TopCar cały czas trzymają się Porsche Panamery. Najnowszy projekt, Stingray GTR jawi się dużo bardziej odważnie niż seryjny Stingray. Kuracja TopCar przewiduje montaż masywnych zderzaków (tylny z dyfuzorem), maski z dodatkowymi kanałami powietrznymi, szerokich nadkoli, przemodelowanych drzwi z progami oraz dodatkowego skrzydła,
Porsche 911 GT2 KubaTech – Niemiecki specjalista od chiptuningu, KubaTech wziął na warsztat Porsche 911 (997) GT2. Po sześciu do ośmiu dni pracy, podwójnie turbodoładowane 3.6 dysponuje mocą 657 koni mechanicznych. W tym samym czasie, maksymalny moment obrotowy wystrzeliwuje do wartości 835 Nm. Zakres modyfikacji obejmuje nowe turbosprężarki, powiększone chłodnice,
Merdad Cayenne Turbo-Look – Globalne zainteresowanie dwudrzwiowym Cayenne spadło, można więc powrócić do mniej wyzywających działań – przedniego zderzaka w stylu Turbo – pasującego do wszystkich wersji pseudo-terenowego Porsche.
Porsche Panamera Mistrale – Podobny, dwukolorowy charakter zachowało Porsche Panamera Mistrale. Nowe są nie tylko wykończenia z włókna karbonizowanego, ale i dwa poziomy wzmocnienia najmocniejszej z jednostek. Poza przykuwającymi wzrok czarnymi elementami, Mistrale cechuje się zorientowanym w pionie oświetleniem do jazdy dziennej oraz 22-calowymi obręczami. Kabinę
Gemballa Tornado – Patrząc na to oto Porsche Cayenne, trzydzieści osób na całym Świecie zaciera ręce. Właśnie tyle par kluczy zostanie rozdanych przez Gemballę. Trzydzieści i ani jednego więcej, takie jest Tornado. Swoją drogą, trzeba być wielkim indywidualistą, aby jeździć czymś takim. Białe nadwozie z czarnymi wstawkami w postaci karbonowych paneli.