Porsche 911 GT2 RS Wimmer – Już 620 koni mechanicznych seryjnego Porsche 911 GT2 z dopiskiem RS, robi piorunujące wrażenie. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby tę moc podnieść do 703 KM. Zadania podjął się nie kto inny jak Wimmer RS, modyfikując turbosprężarki, kanały dolotowe, układ
Ariel Atom by Wimmer RS – Ariel Atom to jedna z najwspanialszych zabawek jakie kiedykolwiek poruszały się po drogach. 300 koni mechanicznych zamkniętych w 456-kilogramowym pocisku. Wimmer RS poszedł o krok dalej. Moc 340 KM i 282 Nm momentu obrotowego z mechanicznie doładowanego dwulitrowca Hondy. Dodatkowe czterdzieści koni pochodzi ze zmodyfikowanego kompresora,
Wimmer C63 AMG Level 3 – Mercedes C63 AMG jest jednym z najchętniej modyfikowanych pojazdów. Również Wimmer RS posiada w swym portfolio „Baby Benza”, jednak lepsze jest wrogiem dobrego. Najnowszy poziom, „Level 3” wyciska z ośmiocylindrowej jednostki 123 konie mechaniczne i 90 niutonometrów. Wzrost mocy i momentu obrotowego dokonał się za sprawą przeprogramowanej
Volkswagen Golf R Wimmer – 270 koni mechanicznych uzyskanych z turbodoładowanego dwulitrowca, nadal robi wrażenie. Jednak czymże to jest w porównaniu do 478 KM, które Wimmer RS wycisnął z jednostki Volkswagena Golfa R. Z zewnątrz nie zmieniło się nic (oprócz dwóch, 84 mm wylotów, sportowego wydechu), i dobrze. Za to w zawieszeniu (wyczynowy zestaw coilover) […]
Mercedes C63 AMG Dunlop Performance – W modyfikacyjnym światku, Grand Prix Tunerów na torze Hockenheimring, uznawane jest za rzeczywistą próbę sił. Wywalczone drugie miejsce, Wimmer RS (Rennsporttechnik Solingen) postanowiło zaakcentować specjalnym wydaniem Mercedesa C63 AMG Dunlop Performance. Samochód cechuje się odelżoną karoserią, osadzoną na zestawie coilover
Wimmer RS Ferrari F430 Scuderia – niemiecka firma przygotowała pakiet tuningowy który zawiera nowe oprogramowanie jednostki napędowej i układu sterowania fazami rozrządu. Silnik dostaje dzięki temu dodatkowe 38 koni mechanicznych do seryjnych 483KM. Pozwala to na rozpędzenie auta do 321 km/h. Scuderia może teraz przyspieszyć do 100 km/h w 3,84 sekundy, do 200 w 11,03
Porsche 911 GT2 Wimmer RS – niemiecka firma tuningowa Wimmer Rennsporttechnik Solingen zajmująca się chip tuningiem postanowiła wziąć na swój warsztat najmocniejsze w historii Porsche 911 GT2. Już w seryjne auto imponuje osiągami – silnik o przeciwsobnym układzie cylindrów (bokser) o pojemności 3.6-litra przy wsparciu dwóch turbosprężarek generuje moc 530 KM i