kwiecień 19, 2024
Aktualności Auta Sportowe Ferrari Super Samochody Targi Tuning

Ferrari 599 GTO 888 od Novitec Rosso

Ferrari 599 GTO 888 – Z dnia na dzień, przygotowywana na targi w Genewie, gama Ferrari według Novitec Rosso powiększa się. Najnowszym, i na razie najmocniejszym, jest 599 GTO 888.

Srebrne 599 GTO 888 z żółtym, poprzecznym pasem maski, białym polem numerowym na drzwiach i czarnymi kloszami reflektorów, lamp, kierunkowskazów, oddaje hołd modelowi 250 GTO, którym Lucien Bianchi i Georges Berger wygrali rajd Tour de France w 1964 roku. Ultralekkie nadkola szczelnie wypełniają jeszcze lżejsze (10,4 kg przód, 13,8 tył), kute, anodyzowane obręcze Novitec Rosso NF4. Wraz z dziesięcioramiennymi obręczami otrzymamy opony Pirelli P-Zero 295/25/21 i 335/25/22.
Aby sportowe sprężyny nie ograniczały miastowej funkcjonalności, nie przekraczając prędkości 80 km/h, przód pojazdu może zostać podniesiony o 40 mm.

Wzdłużnie zamontowane, dwunastocylindrowe, sześciolitrowe monstrum produkuje moc 888 KM/8400 obr./min oraz moment obrotowy w liczbie 862 Nm, dostępny przy 6600 obr./min. Taka energia nie wzięła się z przemapowania ECU. Za powyższymi danymi stoją dwie, mechaniczne sprężarki (ciśnienie doładowania ograniczone do 0,45 Bar), jak również układ wydechowy ze stali nierdzewnej, którego cztery wyloty mają średnicę 90 mm każdy. Jak pewnie się domyślacie, osiągi są wyśmienite. Pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu po 3,2 s, druga zaś po 9,1 sekundy. Prędkość maksymalna to ponad 340 km/h.

[nggallery id=1499]
[Źródło: GTSpirit.com]

Redakcja auto-blog.pl

Jesteśmy grupą pasjonatów w tematyce motoryzacji. Lubimy pisać o samochodach, sportach motorowych oraz prezentować ciekawostki z dziedziny motoryzacji. Pisanie o motoryzacji to nasza pasja i hobby.

Podobne artykuły