Genewa: Porsche 911 Turbo S

Porsche 911 Turbo SKlasyczne Porsche reprezentowane jest w tym roku przez 911 Turbo S. Ten 530 Konny potwór może pochwalić się znakomitym teoretycznym zużyciem paliwa: 11,4 l/100 km.

Nowością w standardowym wyposażeniu są ceramiczne tarcze PCCB. Za sprawą ultralekkiego materiału, „talerze” są lżejsze o 18 kg względem tradycyjnych rozwiązań. Komponenty układu hamulcowego kryją się za 19-calowymi felgami (RS Spyder-Style) z centralną nakrętką zabezpieczającą.

Wnętrze poza skórzanymi fotelami (kolory: Czarny/Kremowy lub Czarny/Niebieski), uzupełniono pakietem Sports Chrono (m.in. system Launch Control oraz analogowy stoper na szczycie konsoli centralnej).

Dzięki zwiększonemu do 1,2 bar ciśnieniu doładowania dwóch turbosprężarek, sześciocylindrowy boxer produkuje moc maksymalną rzędu 530 KM przy 6250 – 6750 obr./min. Moment obrotowy w liczbie 700 Nm, dostępny jest w zakresie 2100 – 4250 obrotów na minutę. Tak zaopatrzony pojazd osiąga pierwszą setkę po upływie 3,3 s, a 200 km/h po 10,8 sekundy. Prędkość graniczna po przekroczeniu której dalszy wzrost nie jest możliwy, to 315 km/h.

Prezentacja Live:


Źródło i Fotografie: Auto-Blog.pl