Pontiac GT9 Goat – Pamięć o Pontiacu GTO Judge nadal żywa w amerykańskim narodzie. Na jej fali, Trans Am Depot szykuje pomarańczową replikę, bazującą oczywiście na Chevrolecie Camaro. Chcąc upodobnić Chevroleta do Pontiaca, konieczne są głębokie cięcia w karoserii. Podwójna osłona
Aktualności
Porsche Cayman S Black Edition – Czarna edycja Porsche wkracza w coraz to nowe rewiry. Było 911 i Boxster S, teraz nastał czas Caymana S. Wkrótce ujrzymy zapewne Cayenne i Panamerę Black Edition, bo nic tak nie poprawia humoru szefostwa jak dodatni bilans finansowy, uzyskany tanim kosztem. Co więc unikalnego otrzymamy za 67,807€? Dziewiętnastocalowe, czarne […]
McLaren MP4-12C GT3 – Podstawowa zasada przyświecająca budowniczym wyścigówek jest prosta: odelżyć, wzmocnić a przynajmniej nie osłabić. Tworząc MP4-12C GT3, McLaren również poszedł tą drogą… choć nie do końca. Sekret edycji GT3 tkwi w mocy podwójnie turbodoładowanego 3.8 V8. Ważący 1301 kilogramów, bolid dysponuje zaprzęgiem „jedynie” pięciuset koni (odmiana
Italdesign Nazca C2 – Któż z nas, rozwrzeszczanej dzieciarni początku lat dziewięćdziesiątych, nie recytował z pamięci danych technicznych i nie zarwał nocy na bajkowych podróżach w grze „Need for Speed II SE”. Teraz, dysponując odpowiednimi funduszami, możemy spełnić młodzieńcze marzenia. Jeden z trzech egzemplarzy Italdesign Nazca C2 jest na sprzedaż.
Bentley Continental Supersports Savini Wheels – To już chyba lekka przesada. Żeby wygląd Bentleya Continentala Supersports spaskudzić wlotami powietrza, szerokimi progami, a pod nadkola wsadzić szpanerskie koła (białe ramiona felg SV-31c Xtreme Concave + mieszanka w rozmiarze 315/25/22). Wszelkie zażalenia, lub zachwyty, kierujcie pod adresem Savini Forged Wheels i
Mercedes G Special Editions – Zaczęło się. Po trzydziestu dwóch latach Mercedes kończy produkcję trzydrzwiowej Klasy G. Z tej okazji opracowano specjalną linię „BA3” Final Edition. Kosztująca 90,511, zasilana 211-konnym, dieslowskim agregatem, BA3 posiada 18-calowe koła (pięć podwójnych szprych + opony 265/60), schowane pod nadkola w kolorze nadwozia. Z przodu zaś,
Alfa Romeo 8C Spider Novitec – Aby oddać zachwyt nad Alfą Romeo 8C Spider, można by napisać pean. Że pięknie jej z oczu patrzy, że miękną kolana, gdy dźwięk V-ósemki przeszywa wszystko i wszystkich dookoła. Chcąc usprawnić jednostkę, nie ingerując w piękno nadwozia, powinniśmy zwrócić się do Novitec. Za sprawą mechanicznego kompresora (ciśnienie doładowania 0,37 […]
Porsche Panamera Diesel – Kwietniową plecionkę pogodową zamknęliśmy najmocniejszym, niedoładowanym 911 w historii. W czasie gdy Polacy oddawali się majówkowym uciechom, z kierunku Zuffenhausen nadeszła informacja o zupełnie innym ciężarze gatunkowym. Panamera Diesel, zużywając średnio 6,5 l/100 km ON, może pochwalić się najdłuższym zasięgiem na 80-litrowym zbiorniku
Porsche 911 GT3 RS 4.0 – Już wkrótce drzwi historii zatrzasną się za Porsche 997. Abyśmy godnie zapamiętali tę serię, Porsche powołało do życia ekstremalne GT3 RS 4.0. Biały Porszak z opcjonalnymi okleinami „RS 4.0” wyróżnia się karbonowym zderzakiem z dodatkowymi skrzydełkami (wygląd oderwanej, gumowej uszczelki), umieszczonymi po bokach. Dzięki nim oraz większemu
Zagato TZ3 Stradale – Wraz z ujawnieniem TZ3 Corsa, bazującej na 8C Competizione, urodziny Alfy Romeo nabrały wyjątkowego charakteru. Chcąc przedłużyć podniosłą atmosferę, nie zawahano się skorzystać z płyty podłogowej i silnika Dodge Vipera ACR. W jakim celu? Aby Zagato mogło zbudować TZ3 Stradale. Przepiękną, karbonową karoserię (w klasycznym, wiśniowym kolorze)