Porsche Panamera Turbo S – Analizując sytuację Porsche w Państwie Środka (50% wzrost w ciągu dziesięciu lat, drugi po USA rynek zbytu), można wysnuć wniosek, że Panamera Turbo S z marszu stanie się hitem sprzedaży. Nie dość, że przestronna (dla czterech osób), to mocna (550 KM), a i z
Aktualności
Mercedes Concept A – Inspirowana awioniką, dynamiczna stylistyka wżera się w skostniałego Mercedesa. Studyjna Klasa A jest tego najlepszym przykładem. Maska zakończona olbrzymim, dwuczęściowym grillem, wielka szyba czołowa i nieporównywalnie mniejsze po bokach, tylne światła mocno zachodzące na nadkola oraz dwie końcówki układu wydechowego. Połączenie tym elementów
Audi Q3 – Volkswagen Beetle 2012MY to fantastyczny samochód i niepotrzebna była wielka kampania reklamowa. Gdyby nie ona, debiut Audi Q3 wypadłby naprawdę okazale. A co mamy? Samotnie stojącego „Kopciuszka”, zaparkowanego gdzieś w kątku.
Volvo Concept Universe – Skandynawską technologię w studyjnej formie reprezentuje w Szanghaju Volvo. Duża limuzyna, Concept Universe daje podstawowy ogląd, jak w przyszłości będą wyglądały szwedzkie sedany. Kwadratowy przód z diodowym oświetleniem, długa, bezpieczna maska, tylne drzwi umożliwiające łapanie kur po wioskach oraz łagodnie opadający dach, czynią z niego
Audi A3 e-tron Concept – Tymczasem w Szanghaju, modelem A3 Concept, „e-tronowatość” Audi wkracza do klasy kompaktowych sedanów. Bazujący na A3 Sedan Concept, e-tron to hybryda typu Plug-in. Dlatego też za napęd nie odpowiada wyłącznie „elektryk”, a benzynowy motor 1.4 TFSI, zespolony z „ekologicznym” silnikiem (+ 12 KWh litowo-jonowe baterie). Łączna moc to zatem 238
Volkswagen Beetle – Wobec reklamy emitowanej od jakiegoś czasu na kanałach MTV Networks, i szykujących się imprez (koncerty, pokaz w Szanghaju), pierwsze zdjęcia Volkswagena Beetle 2012MY są zdecydowanie przedwczesne. Ale niech tam. Dłuższy o 15,2 i szerszy o 8,4 cm od New Beetle, Beetle 2012MY stanie się ukochanym gadżetem Amerykanów i nie tylko. Dziewiętnastocalowe
Aznom 500 Motore Centrale – Kto by pomyślał, że nadzwyczajny, ale jednak Fiat 500, może być na tyle interesujący, aby wieńczyć relację z targów Top Marques w Monako. Panie i Panowie. Przed wami Aznom 500 Motore Centrale. Jak sugeruje nazwa, 230 lub 280-konny (MotoreCentrale.com twierdzi, że to 1.4 Turbo, 240 KM/330 Nm), centralnie zamontowany motor […]
HMC Hidalgo – Helvetic Motor Company musiało pojawić się w Monako. To w końcu doskonała okazja, aby pokazać szerszej publiczności jeden z pięciu egzemplarzy Hidalgo. Poza podstawowymi danymi technicznymi silnika, wiemy również, że 1460-kilogramowe Hidalgo zabierze na pokład dwie osoby oraz bagaż liczący 280 litrów. Fantazyjnie zaprojektowana całość porusza się na
Porsche Panamera Mistrale – Podobny, dwukolorowy charakter zachowało Porsche Panamera Mistrale. Nowe są nie tylko wykończenia z włókna karbonizowanego, ale i dwa poziomy wzmocnienia najmocniejszej z jednostek. Poza przykuwającymi wzrok czarnymi elementami, Mistrale cechuje się zorientowanym w pionie oświetleniem do jazdy dziennej oraz 22-calowymi obręczami. Kabinę
Lamborghini Gallardo Spyder Performante – Obcując z potężnym nagromadzeniem samochodowych piękności, zwyczajne Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante nie wywołuje już tak intensywnych emocji. Niesłusznie. To nadal najostrzejszy Spyder w palecie „małego Lambo”. Ba, prawdopodobnie ostatnie wcielenie Gallardo. Więc czapki z głów, panowie.