Audi A4 JMS – JMS Racelook z niemieckiego Walddorfhaslach jest jak wielki sklep z częściami. Element po elemencie, złotówka po złotówce – wymieniana oczywiście na euro – i seryjne Audi A4 przekształca się w tuningowego bożka. Unikalne, dolne sekcje zderzaków (po 239€ każde),
Aktualności
Volkswagen Touareg Hofele – Druga generacja Volkswagena Touarega ma przed sobą trudne zadanie. Przekonać kupujących, że Porsche Cayenne to bardzo, ale to bardzo daleki krewny. Ta myśli przyświecała Hofele Design, kiedy opracowywali pakiet Royal GT 470. Biały egzemplarz uwieczniony na fotografiach, cechuje się przeprojektowanym grillem stykającym się z nowym
Mini Eagle – AC Schnitzer ma powody do dumy. Na torze Hockenheim Mini Eagle rozbiło w pył nie tylko konkurencję (Arden, Schafer, różne odmiany JCW), ale wynikiem 1:13,3 pokonało – wirtualnie – Ferrari Californię, a nawet Porsche 911 Turbo. Kosztujące 62 000€ (aktualnie nie na sprzedaż), koncepcyjne Mini Eagle porusza się na osiemnastocalowych felgach AC
Mercedes G55 Centauro – Czemu ma służyć wyścig o to, jaką największą felgę uda się wpasować pod seryjne nadkole? Zapewne już niedługo popularne staną się 25”, tylko po co? Na chwilę obecną SR Auto Group montuje w Mercedesie G55 24-calowe obręcze Agetro C100.
Factory Five 818 – Pomysłów na niezwykły samochód jest wiele. Popularnym dawcą organów był kiedyś Ford Sierra. Z biegiem czasu uległo to zmianie. Czy Factory Five z „818” zapoczątkuje modę na podzespoły Subaru Imprezy? Gdy w 2012 lub 2013 roku Factory Five 818 trafi do sprzedaży, okaże się, że 818-kilogramowy spider zasilany jest centralnie zamontowanym
Lamborghini Gallardo Prior Design – Wytykanie Lamborghini Gallardo wieku stanowi niebywałe faux pas. Jeśli jednak uważasz, że nadeszła pora na odmłodzenie ośmioletniego ciała, Prior Design opracował nowe zderzaki i progi drzwiowe, których jakość i wytrzymałość potwierdzają certyfikaty wydane przez TUV.
BMW 1 M Coupe TechTec – Z każdym upływającym tygodniem zbliżamy się do kolejnego rozdziału, w historii BMW 1 M Coupe, opatrzonego tytułem „Firmowy tuning”. TechTec z niemieckiego Guxhagen, w kwestii 1 M Coupe, nie wymyśliło prochu. Odpowiednio podsypawszy gotówką (1 500€) możemy podnieść moc turbodoładowanego trzylitrowca o 40 KM. Kolejny tysiąc w europejskiej
FSO Polonez to klasyczny polski samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także różne kolejne odmiany
Kryształowe kluczyki – Mówi się, że diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiety. Kryształki Swarovskiego nie są nimi, ale która białogłowa odrzuciłaby kluczyki, do Ferrari, wysadzane ponad setką maleńkich cudeniek? Co oczywiste w tego typu dziele, każde szkiełko jest ręcznie szlifowane i wpasowywane z niezwykłą precyzją. Ceny breloczków w SR Auto Group zaczynają się
Audi A1 Senner – Nie mając niczego lepszego do roboty, Senner Tuning po raz kolejny zadziałało na odcinku Audi A1. Brązowy (Teak Brown Metallic) malec z pewnością nie poprawi statystyk sprzedaży, ale i tak wygląda nieźle. Powyższą barwę przełamują białe dodatki w postaci obręczy (19-calowe Barracuda Tzunamee otoczone mieszanką w rozmiarze 225/35), progów, obudów