Ferrari 458 Italia SR Auto – Chcąc uniknąć zaszufladkowania, SR Auto stworzyło odważniejszą interpretację Ferrari 458. Dla kontrastu, zestawiono ją z minimalnie ulepszoną Italią (Project Era). Project 458 Klouze przewiduje biały lakier, przełamany matowoczarnym pokryciem dachu.
Auta Sportowe
Porsche 911 China Edition – Chcąc wyrazić wdzięczność wobec wszystkich, również chińskich, posiadaczy Porsche 911 (997), postanowiono stworzyć dziesięć egzemplarzy kolekcjonerskiej linii China 10th Anniversary Edition. Oparta o podzespoły Turbo S, seria odróżnia się złotym lakierem, karbonową maską i tylnym spojlerem, wykonanym z tego samego materiału. Wyjątkowe są
Lamborghini Murcielago Revolver – Lamborghini Murcielago pozostaje oczkiem w głowie SR Auto Group. To właśnie na karoserii Murci wyżyto się artystycznie w stylu Sharpie Artwork. „Revolver” nie jest już tak wyzywający, ale nie można odmówić mu stylu. Jak każda ostatnio tworzona wizja, również Revolver odznacza się minimalnymi zmianami. Jaskrawopomarańczowy lakier i
Mercedes E Coupe Prior – Śniegi już dawno stopniały, więc można wyprowadzić samochody na dwór, także po to, aby zrobić im kilka zdjęć. Widoczne tu srebrne E Coupe nie różni się niczym (poza lakierem i kolorem wykończenia felg) od pokazanego w grudniu Black Desire.
Bentley GTC Prior Design – W Kamp-Lintfort jakby zastój. Miesiące oczekiwania zaowocowały jedynie Bentley Continentalem GTC pokazanym na Tuning World Bodensee i świeżą sesją fotograficzną Mercedesa E Coupe. Błyszczącoczarny GTC od Prior Design charakteryzuje się nowym zderzakiem z karbonowym spojlerem, maską z dodatkowymi kanałami, zakończoną oryginalnym grillem z
TopCar Stingray GTR – Moskwiczanie z TopCar cały czas trzymają się Porsche Panamery. Najnowszy projekt, Stingray GTR jawi się dużo bardziej odważnie niż seryjny Stingray. Kuracja TopCar przewiduje montaż masywnych zderzaków (tylny z dyfuzorem), maski z dodatkowymi kanałami powietrznymi, szerokich nadkoli, przemodelowanych drzwi z progami oraz dodatkowego skrzydła,
Aston Martin V8 Vantage Paragon – Samochody budowane na potrzeby Konkursów Elegancji z gruntu rzeczy są wyjątkowe. Opracowanemu na Pebble Beach Concours d’Elegance Aston Martinowi V8 Vantage wystarczyły nowe sprężyny H&R i 20” felgi Agetro F100, aby przeistoczyć się w jeżdżący diament.
BMW Z8 Neiderwald – BMW Z8 (E52) jest na tyle unikatowym wozem, że jakiekolwiek modyfikacje stylistyczne mijają się z celem. Wystarczą 21-calowe obręcze Wald M11C, aby projekt Neiderwald nabrał dodatkowego, niezwykłego charakteru.
Lamborghini Miura S – Oprócz trzech nagród głównych, w konkursie przyznano kilkanaście innych statuetek, z czego Lamborghini Miura S, Konstantina Ioannidisa, otrzymała Wyróżnienie w Klasie F „Narodziny Supersamochodu”.
Ford GT40 – Samochodem, którego wygląd okazał się najbardziej ekscytujący, jest Ford GT40 Mk II z 1965 roku. W imieniu wozu, nagrodę „Trofeo Auto&Design” odebrał Claude Nahum.