Gemballa Mirage GT Matt Blue Edition – Na targach dóbr luksusowych nie mogło zabraknąć Gemballi z najnowszym programem Mirage GT Matt Blue Edition, odnoszącym się do Porsche Carrery GT.
Auta Sportowe
Savage Rivale GTS – Na koncie haskiego Savage Rivale można zapisać pierwszy sukces. Pomarańczowy GTS znalazł nowego właściciela (kolejna sprzedaż planowana jest na drugą połowę przyszłego roku). Dlatego też w Monako wystawiono biały egzemplarz z poprawionym, diodowym oświetleniem.
Tirrito Ayrton R – Tirrito Cars w corocznej ofensywie. Ayrton R korzysta nie tylko z pomarańczowej otoczki, ale i z ciała poddanego liftingowi.
Spada Codatronca Monza – Jak co roku o tej porze, pod kompleks Grimaldich w Monako zjeżdżają z całego Świata najwspanialsze, najbardziej luksusowe samochody, jakie człowiek może sobie tylko wymarzyć. To właśnie tu, w blasku fleszy, debiutuje Spada Vetture Codatronca Monza. 700-konny roadster, kosztujący minimum 250,000€.
BMW 650i Convertible – Mimo niesprzyjającej pogody, duże kabriolety robią furorę w Holandii. Nic więc w tym dziwnego, że w monachijskim sektorze odnajdziemy promyk słońca, 650i Convertible.
Ferrari 458 Italia – Stoisko Ferrari nie mogło nie spłynąć krwistą czerwienią. Kroymans i Munsterhuis przytaszczyli również 458 Italię, obutą w czarne obręcze, spod których wyłażą żółte zaciski hamulcowe. Cokolwiek by nie mówić, Ferrari musi być czerwone i basta.
Chevrolet Camaro Convertible – Chevrolet Camaro w odsłoniętej wersji nie jest już świeżaczkiem, ale i tak warto poświęcić mu chwilę. A jeśli jest biały i ma dwa czarne pasy, to i dwie.
Heynsdyk 2500SF – Przeglądając relację z amsterdamskiej imprezy, wysnujecie w końcu wniosek, że Holendrzy to pomysłowy naród. Do budowy modelu 2500SF, Heynsdyk Sportcars wykorzystuje mechanizmy Porsche 944. Dzięki poliestrowej powłoce, samochód gotowy do drogi (55-litrowy zbiornik paliwa) waży 900 kg. Bez względu na to jakie felgi wpasujemy pod nadkola (15-19”),
BMW M3 Track Edition – Po Chińczykach i Amerykanach, również Holendrzy zostali uhonorowani specjalną edycją BMW M3 E92. Względem Frozen Gray, specyfikacja linii Track Edition nie różni się prawie niczym. Dlatego też decydując się na Track Edition będziemy mieli do czynienia z szarym lakierem nadwozia, czarnymi, dziewiętnastocalowymi felgami z czerwonymi zaciskami
Ferrari FF – Pora przestać ukrywać miłość jaką darzę samochody typu shooting break (własc. brake). Sportowe, praktyczne, a do tego piekielnie urzekające. 6.3 V12/660 KM, 450l przestrzeni bagażowej. Takie właśnie jest Ferrari FF, wystawione przez dilerów Kroymans i Munsterhuis.