ABT R8 GT-R Chrome – ABT R8 GT-R samo w sobie jest wyjątkowe. Wystarczy wspomnieć o 620-konnym silniku 5.2 V10 czy tylnej szybie z Makrolonu. Jednak chromowana folia uroku nie dodaje. Wręcz przeciwnie. Sprawia, że samochód ociera się o cienką granicę kiczu.
Auta Sportowe
9ff Speed9 – Kończąca tuningowy sezon, impreza w Essen jest wyborną okazją dla 9ff do odświeżenia projektu Speed9, bazującego na Porsche 911 Turbo. Dostępny z twardym jak i miękkim dachem, Speed9 otrzymał nowy układ wydechowy, większe chłodnice powietrza doładowującego, sportowe filtry powietrza oraz przeprogramowaną elektronikę. Wszystko to przekłada się na moc 700
Merdad Cayenne 902 Coupe – Wraz z przybyciem Merdad Collection, poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące dwudrzwiowego Cayenne 902 Coupe. Według zapewnień producenta, nadwozie 902 Coupe nie zostało skrócone. Dlatego też czterech pasażerów zasiadających na pojedynczych fotelach, może w pełni korzystać z wygód 4,84-metrowego pojazdu. Kolejnych wieści możecie oczekiwać
SpeedART Cayenne Titan EVO – Ostatnią z perełek SpeedART jest Cayenne Titan Evo, które na deskach Messe Essen pojawiło się w najgorszym z możliwych zestawień (biały lakier + jasnoniebieskie dodatki). Jednak wszystkie nieporozumienia stylistyczne z nawiązką rekompensują 23-calowe felgi CTS-FORGED oraz obręcze stylizowane na te z Porsche 918 Spyder.
SpeedART Panamera PS9-650 – W sektorze SpeedART możemy podziwiać również ulepszoną Panamerę PS9-650, w której nowy jest nie tylko biały lakier i czarne felgi. Poza tym maska pozbawiona została wlotów powietrza, a reflektory otrzymały białe obramowania. Z tyłu zaś dostrzeżemy przekonstruowane skrzydło. Niezależnie od tego, do napędu służy podwójnie turbodoładowana
Porsche Panamera Caractere Exclusive – Jak co roku, Belgowie z Caractere dbają o każdy szczegół swej ekspozycji. Dla podkreślenia piękna Porsche Panamery Turbo, ustawiono ją na drewnianej, lakierowanej posadzce.
SpeedART BTR-II 650 EVO – Jako że Essen Motor Show trwa w najlepsze, warto wrócić do kompleksu Messe Essen , aby z bliska przyjrzeć się co ciekawszym okazom. Jednym z nich jest SpeedART BTR-II 650 Evo.
Porsche 911 GT2 RS Wimmer – Już 620 koni mechanicznych seryjnego Porsche 911 GT2 z dopiskiem RS, robi piorunujące wrażenie. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby tę moc podnieść do 703 KM. Zadania podjął się nie kto inny jak Wimmer RS, modyfikując turbosprężarki, kanały dolotowe, układ wydechowy oraz katalizatory spalin. Wraz ze wzrostem mocy, […]
Shelby GT500 RK Motors – Musicie przyznać mi rację. Klasyki przeżywające drugą młodość, cieszą nie tylko oko, ale i duszę. Tak jak prezentowane Shelby GT500 z 1967 roku. RK Motors z Charlotty w Północnej Karolinie wraz z Pro Touring Super Cars, wykonali kawał dobrej roboty. Samochód odznacza się parą dodatkowych reflektorów, maską przeoraną wlotami powietrza, […]
Mercedes SLK Final Performance RS Edition – Zbliżający się koniec produkcji, sprzyja budowie superedycji, które zostaną zapamiętane na lata. Czy podobny los czeka Mercedesa SLK (R171) i serię Final Performance RS Edition Piecha Design? Dostępny z każdą jednostką napędową i w każdym kolorze (pod warunkiem, że jest to czerwony Fire Opal lub półmatowy Diamond White),