Mastretta MXT – Międzynarodowe targi to nie tylko ugruntowane marki, znane i podziwiane na co dzień. Taka impreza to okazja do zapoznania się z twórczością mniejszych, egzotycznych, maleńkich firemek. Chcąca wkroczyć na europejskie rynki, Mastretta Cars z meksykańskiej Toluki,
Auta Sportowe
Porsche 911 GT2 RS – Dzieci kochające trochę inny typ pojazdu (podwójnie turbodoładowany silnik z cylindrami w układzie przeciwsobnym), odwiedzając targi w Paryżu, nie będą czuły się zawiedzione. Kompleks Paris Expo jest kolejnym miejscem, gdzie mogą się one rozsmakować w Porsche 911 GT2 RS.
Audi R8 GT – Kolejnym drogowym bolidem, do którego pielgrzymują niezliczone rzesze ludzi z dziećmi poprzyklejanymi do szyb, jest Audi R8 w lżejszej i mocniejszej wersji GT. Każdy z 333 egzemplarzy (193,000€) otrzyma poprawioną (jeśli taki motor wymaga poprawy) jednostkę 5.2 V10. Moc? 560 KM. A gdzie obniżona masa – zapytacie -. Między innymi w […]
Mercedes CL63 AMG – Produkcja dużych coupe, dołuje. Dlatego też powinniśmy chuchać i dmuchać na Mercedesa CL63 AMG. Jako jeden z nielicznych, daje nam niczym nie skrępowaną radość, prowadzenia sportowego krążownika i pławienia się w luksusie, jednocześnie. Jednak i tu wdarła się ekologia. Wolnossące 6.2 V8 zastąpiono podwójnie turbodoładowanym 5.5 (5461 ccm) V8 o
Ferrari California HELE – Ferrari nie zarzuciło prac nad diabelskimi wynalazkami, oszczędzającymi środowisko naturalne. Po genewskim HY-KERS, nadszedł czas na Californię HELE. Rozszyfrowując dosłownie skrót HELE (Wysokie Emocje Niskie Emisje), mamy do czynienia z układem obniżającym emisję dwutlenku węgla. Ultraszybki system Start/Stop (230 milisekund na ponowne
Maserati MC Stradale – Musicie przyznać, że włoskie samochody (nie zapominając o ich wadach) są jednymi z najładniejszych, jakie poruszają się po naszej planecie. Dosztukowując do nich sportowe gadżety, otrzymamy wspaniałe pojazdy, jak choćby 457-konne Maserati GranTurismo MC Stradale.
Ferrari SA Aperta – Wszelkiego rodzaju targi samochodowe skłaniają producentów do jak najlepszego wyeksponowania swoich produktów. Są jednak producenci, którzy nie muszą tego robić. Wystarczy ich obecność, aby najnudniejszy pokaz, przemienił się w cudowną bajkę, zawsze z happy endem. Ferrari SA Aperta w pawilonie pierwszym na stoisku 250, przyciąga niezliczone rzesze
Lotus Elite Concept – Ukoronowaniem gamy Lotusa stanie się w 2014 roku model Elite, z wartością wyjściową na poziomie 180,000$. Czteroosobowy, duży luksusowy pojazd (masa 1633 kg) skorzysta z udoskonalonej jednostki Lexusa IS-F o mocy 620 KM.
Lotus Elan Concept – Na nadchodzące lata zapowiada się małe nazwowe deja vu Lotusa. Żółty Elan Concept jest poligonem doświadczalnym następcy Evory, który powinien pojawić się na rynku w 2013 roku. Kompaktowy sportowiec (waga 1292 kg) zabierze na pokład dwóch lub po dokupieniu specjalnej ławeczki, czterech pasażerów. Podobnie jak obecna Evora, także przyszły Elan
Lotus Eterne Concept – „Ekologiczny” sedan. To określenie pasuje raczej do Tesli Model S, a nie do ikony motorsportu, jaką niewątpliwie jest Lotus. Niestety, czasy w jakich żyjemy, na każdym producencie wymuszają flirt z hybrydowymi technologiami. Elegancka czterodrzwiowa limuzyna w stylu Porsche Panamery czy Astona Martina Rapide, zasilana jest takim samym zespołem