Jaguar E-Type Zero – elektryczny klasyk wystąpił na ślubie księcia Harry’ego i Meghan Markle.
Auta Zabytkowe
Classic Mini Electric z napędem elektrycznym. BMW zaprezentowało w Nowym Jorku odrestaurowane Mini.
Morgan Plus 8 w limitowanej serii z okazji 50 lecia modelu pojawi się w na międzynarodowym salonie motoryzacyjnym w Genewie.
Stratopolonez – FSO Polonez 2500 Racing to wersja wyścigowa Poloneza, osadzony na ramie Lancia Stratos, na której centralnie umieszczono silnik V6 o pojemności 2,4 l i mocy 250 KM, znany z Ferrari Dino czy Lancii Stratos, ale dzięki zabiegom polskich konstruktorów, którzy wyposażyli silnik w podciśnieniowy układ wydechowy i ulepszony układ zasilania, poprawiono
W tym roku mija już 50 lat od roku, w którym FSO uruchomiła produkcję Polskiego Fiata 125p.
FSO Polonez 2000 Rally to zabytkowy polski samochód rajdowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych oraz Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Samochodów Osobowych w Warszawie. Powstał w 1978 zaraz po premierze seryjnego Poloneza. Startował na licznych imprezach ale dopiero 1 stycznia 1979 roku otrzymał homologację do Grupy IV.
Ferrari 365 P Berlinetta Speciale z 1966 roku to trzyosobowe superauto wyprodukowane w zaledwie 3 egzemplarzach.
Prawdopodobnie rekord został znowu pobity i najdroższym samochodem świata jest aktualnie klasyczne Ferrari 250 GTO z 1963 roku za które zapłacono aż 52 mln dolarów! Poprzedni rekord należał do Bugatti 57S Atlantic z 1936 roku, który został kupiony za blisko 40 milionów dolarów. Tym wyjątkowym pojazdem jest wyścigowy model Ferrari 250 GTO z numerem podwozia 5111, które w
FSO Polonez to klasyczny polski samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 roku do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równolegle aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także różne kolejne odmiany
Pozostałe odznaczenia – Jak wspominałem, Honorowa Lista Concorso d’Eleganza Villa d’Este nie składa się z trzech samochodów na krzyż. To kilkadziesiąt przepięknych samochodów, reprezentujących większość klas, stylów i okresów w dziejach motoryzacji.