G-Power Hurricane RS Touring

G-Power Hurricane RS Touring – Ku uciesze fanów monachijskich kombiaków, poprzednia generacja Piątki Touring, E61 przykuje wzrok raz jeszcze. Wszystko za sprawą G-Power i Hurricane RS Touring.

Z zewnątrz nie zmieniło się wiele, bo klasyczne piękno broni się samo. Dwudziestocalowe felgi G-Power Silverstone Diamond, wypełnione gumą Michelin Pilot Sport w rozmiarze 255/35 i 285/30. Tyle widać na pierwszy rzut oka. Gdy podniesiemy samochód, dostrzeżemy w pełni regulowany (wysokość, ugięcie, kompresja) firmowy zestaw coilover G5-RS. Nie zapomnijcie spojrzeć na wewnętrzną stronę kół z 396 mm (sześć tłoczków) tarczami na przodzie i 380 milimetrowymi „talerzami” (czterotłoczkowe zaciski) na tylnej osi.

Zaglądając do środka, doznamy szoku. Ręcznie łączona, beżowa skóra i Alcantara jest wszędzie.

Jeśli wnętrze okazało się szokiem, to inny stan nie może nam towarzyszyć, podczas otwierania maski. Pięciolitrowa, V-dziesiątka. Standard. Niestandardowa jest cała reszta. Dwa kompresory ASA T1-316, wydajna chłodnica powietrza doładowującego czy kute tłoki firmy Mahle. Całość modyfikacji zamyka się w mocy 750 KM wraz z 750 Nm momentu obrotowego. Energia ta przekłada się na wyśmienite osiągi: 0-100 km/h w 4,5 s, 0-200 km/h w 9,7 s, trzecia setka w 26 sekund. Elektroniczny ogranicznik prędkości aktywuje się po przekroczeniu 360 kilometra na godzinę.

Zawierający podatek VAT, niemiecki cennik G-Power Hurricane RS Touring otwiera kwota 288,000€.


[Źródło: Auto-Blog.pl]