BMW 6 Cabrio Kelleners – Kroczek za kroczkiem, Kelleners Sport tworzy nową historię. W programie pojawiły się trzy nowe wozy (E92, F25, F12), z czego to właśnie Szóstka Cabrio prezentuje się najciekawiej. Niezbyt szeroka paleta obejmuje dwa wzory (Hamburg, Berlin) i dwie średnice (19,
Luksusowe
McLaren SLR Agrios – Kolejny majowy dzień przynosi perełki, wygrzebane z przepastnego bloga SRAutoGroup.com. Błyszczącoczarny McLaren SLR „Agrios” stojący na felgach ADV.1 Wheels. Tylko dlaczego chronometr Tread 1 firmy Devon Works (opatentowany, „pływający” mechanizm, litowo-polimerowa bateria, kryształowe, kuloodporne szkiełko, do nabycia za 18,500$) nie dodawany
Hyundai Genesis Prada – Hyundai intensywnie zabiega o europejskiego klienta. Aby i pobratymcy czuli się usatysfakcjonowani, na tamtejszy rynek skierowanych zostanie 1200 egzemplarzy modelu Genesis, przygotowanych we współpracy z Pradą, włoskim domem mody. Dostępna z trzema ekskluzywnymi lakierami (Black Nero, Blue Baltico, Brown Moro), Prada Limited Edition odznacza
Range Rover Lansky – SR Auto Group rzadko angażuje się w projekty dotyczące samochodów terenowych, ale jeśli już podejmuje taką decyzję, to zazwyczaj jest ona słuszna. Czy w przypadku Range Rovera Sport nowe zderzaki wystarczają za całą modyfikację? Moim zdaniem tak.
Merdad Cayenne Turbo-Look – Globalne zainteresowanie dwudrzwiowym Cayenne spadło, można więc powrócić do mniej wyzywających działań – przedniego zderzaka w stylu Turbo – pasującego do wszystkich wersji pseudo-terenowego Porsche.
Bentley Continental Supersports Savini Wheels – To już chyba lekka przesada. Żeby wygląd Bentleya Continentala Supersports spaskudzić wlotami powietrza, szerokimi progami, a pod nadkola wsadzić szpanerskie koła (białe ramiona felg SV-31c Xtreme Concave + mieszanka w rozmiarze 315/25/22). Wszelkie zażalenia, lub zachwyty, kierujcie pod adresem Savini Forged Wheels i
Mercedes G Special Editions – Zaczęło się. Po trzydziestu dwóch latach Mercedes kończy produkcję trzydrzwiowej Klasy G. Z tej okazji opracowano specjalną linię „BA3” Final Edition. Kosztująca 90,511, zasilana 211-konnym, dieslowskim agregatem, BA3 posiada 18-calowe koła (pięć podwójnych szprych + opony 265/60), schowane pod nadkola w kolorze nadwozia. Z przodu zaś,
Geely Emgrand GE – STOP. Dosyć tych europejskich wozów. Od tygodnia zapoznaję was z ciekawostkami targów Auto Shanghai. No właśnie. Samochodów zza Wielkiego Muru nie prezentowałem wcale, dlatego też ostatnie dni przeznaczam na chińską twórczość. Co więc słychać u Emgranda GE, którym Geely Automobile zamierza podbić serca pobratymców? Nic nowego. Prawie 5,5-metrowa
Bugatti Veyron Grand Sport – Głodni czaru jaki roztacza Veyron? Z pewnością tak. Podobnymi uczuciami targani są chińscy milionerzy. To właśnie z myślą o nich, na stoisku Bugatti pojawił się matowobiały Grand Sport. Biały lakier kontrastuje z niebieskim włóknem węglowym, umieszczonym tuż nad ziemią. Wewnątrz role kolorystyczne odwracają się i to ciemnoniebieska barwa
Mini Goodwood – Pogłosek i spekulacji odnośnie ultraluksusowego Mini było co niemiara. Że nie wiadomo czy powstanie, że może, ale jedynie w króciuteńkiej serii. Gadka szmatka. „Goodwood” jako kolejna limitowana seria powstanie w tysiącu egzemplarzy. Co wyróżnia Mini „Inspired by Goodwood”? Specjalny lakier Diamond Black lub Reef Blue, 17-calowe, wieloramienne obręcze