Hamann Cayenne Guardian – Grudniowe Cayenne od Hamann było tylko przygrywką do jeszcze potężniejszej ewolucji pseudoterenowego Porsche. Ewolucji kosztującej 265,800€. Potęga ta objawia się szerokimi zderzakami, nadkolami (+120 z przodu i 160 mm z tyłu) i dwiema (średnica 120 mm),
Luksusowe
ABT A7 Sportback – Duży Sportback spod znaku „Władcy Pierścieni” doczekał się już kilkunastu modyfikacji, jednak w gruncie rzeczy, opierają się one na serii dokładek spojlerowych, felgach i ingerencji w pneumatyczne zawieszenie via ABT Level Control.
Jaguar XJ Startech – Aż 365 dni potrzebował Startech na finalizację projektu dotyczącego Jaguara XJ, oznaczonego kodem X351. Poza oczywistą oczywistością w postaci oryginalnego body-kitu, samochód korzysta z 21” felg oraz z obniżonego zawieszenia. Wewnątrz zaś natkniemy się na dwukolorową, miękką i pachnącą skórkę.
Mercedes CLS63 AMG Carlsson – Nowy Mercedes CLS63 AMG otrzymał od Carlssona nie tylko udoskonaloną, podwójnie turbodoładowaną jednostkę 5.5 V8 (moc 600 KM), ale i zestaw stylistyczny.
Novitec Rosso Race 606 – California, ech California, dlaczego ty jesteś California. Nawet przyprawiona techniką Novitec Rosso, nie jest w stanie zmazać z siebie opinii o byciu pseudo Ferrari.
Sportec SP580 – W jakim dniu Sportec przedstawił dane dotyczące SP580, opartego o podzespoły Porsche Cayenne? 28 lutego, a jakże. Obniżony o 30 mm, samochód porusza się na kutych, 22-calowych felgach Sportec Mono/7. Cztery zakończenia sportowego układu wydechowego (średnica 90 mm) wyziewają gazy, pochodzące z podwójnie turbodoładowanej jednostki 4.8 V8 o mocy 580 KM.
Lumma CLR 558 GT – Bardziej wierna zdjęciom studyjnym okazuje się bielusieńka Lumma CLR 558 GT, bazująca na Porsche Cayenne Diesel.
Lumma CLR X 650 – Podobnie jak Porsche Cayenne od SpeedART, także barwy Lummy CLR X 650 znacząco odbiegają od wizualizacji komputerowych sprzed miesiąca. Śnieżnobiały, błyszczący lakier kontrastuje z czarnymi dodatkami.
Bentley Flying Spur Series 51 – Zgodnie z listopadową zapowiedzią, „Latająca Ostroga” Bentleya dostępna jest w zupełnie wyjątkowej edycji Series 51, która wychodzi naprzeciw każdej, najekscentryczniejszej zachciance klienta.
Mansory Cayenne Turbo – Obok G-Couture zaparkowano najnowszą interpretację Porsche Cayenne Turbo. Jako jedna z niewielu, wizja Mansory jest „szersza niż dłuższa”. Efekt ten osiągnięto dzięki masywnie wystylizowanym nadkolom (60 mm z przodu i 80 mm więcej z tyłu), spod których łypią kute, jednoczęściowe, 22” felgi o wzorze przypominającym łopatki turbiny. Wraz z