Subaru Legacy GT tS – Nie od dziś wiadomo, że japońskie koncerny na domowe podwórko kierują więcej ciekawych ofert. Właśnie tego rodzaju jest Subaru Legacy 2.5 GT tS. Bazująca na piątej generacji modelu Legacy, wersja tS dostępna jest jako sedan oraz kombi. Z zewnątrz wyróżnia się
Ferrari 308 GTSi Fiero – Kiedy pisałem o gorszych konwersjach, miałem na myśli to oto Ferrari 308 GTSi. W pierwszej chwili, stwierdzicie zapewne: „Zwariował”. Przecież to porządna 308-ka z 1981 roku. Otóż nic bardziej mylnego. Pod tylną klapą pracuje… silnik General Motors. Kolejnym haniebnym posunięciem jest fakt, że jednostkę 3.0 V8 zastąpiono jeszcze
Konwersja Nissana Skyline – Przez dziesięciolecia i setki mutacji samochodowych, przywykliśmy się do różnego rodzaju konwersji. Jednych gorszych, a drugich lepszych. Przedstawiamy kolejną tego typu zabawę: Nissana Skyline GT-R (R34) z przodem modelu GT-R (R35). Czy było warto? Oceńcie sami.
Fisker Latigo CS – Stylistyka nowoczesnych BMW bywa kontrowersyjna jednakże nie jest kontrowersyjna na tyle aby zmieniać ją w drastyczny sposób. Ci, którzy nie zgadzają się z powyższym zdaniem, zainteresują się zapewne Fiskerem Latigo CS. Bazujący na BMW M6 (E63), Latigo został zaprojektowany przez prezesa Fisker Automotive Henrika Fiskera. Dwudrzwiowe nadwozie
BMW M3 E92 GTHaus – Dystrybutor sportowych układów wydechowych (Meisterschaft) z Bensenville (Illinois), GTHaus postanowił na własną rękę udoskonalić BMW M3 E92. Efekt końcowy jest zdumiewający. G-Power M3 GT2 S, strzeż się. Oryginalny, karbonowy zestaw nadwoziowy przynosi szerokie zderzaki (przedni ze spojlerem, tylny zaś z czterema końcówkami układu wydechowego)
Mercedes SL65 AMG TC-Concepts – Niemiecka firma z tureckimi korzeniami, TC-Concepts zaprezentowała, zmodyfikowanego przez siebie Mercedesa SL65 AMG. Pojazd cechuje się black-seriesowym body-kitem (szerokie zderzaki, nadkola i atrapa chłodnicy). Całość osadzono na 20-calowych felgach ADV1 „Deep Concave Series”. Potężna klapa silnika skrywa jednostkę 6.0 V12. Dzięki
Tuning Mercedesa Klasy S – Berlińskie studio MEC Design, przygotował zestaw modyfikacyjny, dedykowany Mercedesowi Klasy S (W221), sprzed faceliftingu. Po zainstalowaniu takiego pakietu, samochód charakteryzuje się zderzakami w stylu S65 AMG oraz sportowym układem wydechowym, zakończonym czterema wylotami. Profil obniżonego o 65 mm pojazdu (moduł ELS), reprezentują
Saleen S302 – Miniony weekend był idealną okazją do prezentacji, bazującego na Fordzie Mustangu 2011MY, Saleena S302. To właśnie w Pensylwanii, uczestnicy Carlisle Nationals mogli jako pierwsi podziwiać to cudo. Źródło napędu Saleena S302 stanowi jednostka V8 o pojemności pięciu litrów. Silnik dysponuje mocą 431 KM i 536 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Z motorem
Panoz Abruzzi – Po kilku próbnych zdjęciach, nadszedł czas na potwierdzone informacje, dotyczące najnowszego Panoza, Abruzzi Spirit of Le Mans. Dwudrzwiowe coupe otrzyma ultralekką, kompozytową powłokę o ciekawie zaprojektowanych kształtach. Pod przeoraną wlotami, agresywnie wystylizowaną maską, znajdziemy jednostkę generującą ponad 600 KM i 800 Nm momentu
Mercedes ML63 AMG odświeżony – Na 2011 rok modelowy, Mercedes przygotował mały facelifting najmocniejszej edycji ML czyli 63 AMG. Zmiany są kosmetyczne i obejmują jedynie nadwozie. Wprawne oko w mig rozpozna przemodelowaną maskę z dodatkowymi wlotami powietrza oraz przyciemnione klosze biksenonowych reflektorów (z funkcją doświetlania zakrętów), a także gładkie szkła