Alpina B5 BiTurbo Touring – Stoisko tunera z Buchloe zawojowało kombi, Alpina B5 BiTurbo Kombi. Tradycyjnie dla studia, samochód odznacza się nie tylko niebieskim lakierem, ale i wyśmienicie przygotowanym motorem. Nie obyło się również bez delikatnie napompowanego nadwozia i 20-calowych,
BMW
AC Schnitzer w Genewie – Na nadchodzące targi, niemieckie studio AC Schnitzer szykuje dwie, radykalnie różne propozycje. Oszczędne 99d przeciwstawiono sportowemu ACS5 Sport S Saloon. Bazujący na Z4, model 99d napędzany jest czterocylindrowym turbodieslem o pojemności dwóch litrów. 190 KM oraz 420 Nm ma wystarczyć, aby pierwsza setka zagościła na prędkościomierzu po
G-Power Hurricane RS Touring – Ku uciesze fanów monachijskich kombiaków, poprzednia generacja Piątki Touring, E61 przykuje wzrok raz jeszcze. Wszystko za sprawą G-Power i Hurricane RS Touring. Z zewnątrz nie zmieniło się wiele, bo klasyczne piękno broni się samo. Dwudziestocalowe felgi G-Power Silverstone Diamond, wypełnione gumą Michelin Pilot Sport w rozmiarze
Lumma CLR X 650 – Wczorajszego dnia Lumma Design nie zakończyła jedną propozycją. Okazało się, że w genewskiej hali Palexpo, obok Porsche Cayenne stanie BMW X6, tradycyjnie zwane CLR X 650. Bojowo wyglądające X6, będzie odznaczało się przekonstruowanym przednim zderzakiem z oryginalnym ospojlerowaniem, garbatą maską, progami oraz dolną częścią tylnych drzwi z
BMW 5 M Package Hamann – Do prezentacji najnowszego BMW M5 pozostały dwa miesiące. Dlatego też Hamann Motorsport zajął się „zwyczajną” Piątką F10, zaopatrzoną w pakiet M. Dzięki agresywnie wystylizowanym zderzakom, progom oraz zawieszeniu obniżonemu o 35 mm, elegancka limuzyna przeistoczyła się w czarnego pogromcę autostrad. Za dodatkową opłatą możemy otrzymać dwa
BMW 640i Convertible – Zupełnie inny zamysł przyświecał konstruktorom BMW 640i Convertible. Oznaczony kodem F13, duży kabriolet jest idealnym środkiem lokomocji do przemieszczania się nadmorską promenadą. Już w tym roku, w palecie jednostek pojawi się mniejszy, czterocylindrowy benzynowiec oraz dieslowski agregat.
BMW 1 M Coupe – Równie intrygującym pojazdem z biało-niebieską szachownicą na masce jest 1 M Coupe. Jego 340-konny, turbodoładowany motor zagwarantuje właścicielowi nieziemskie wrażenia. Pod jednym wszakże warunkiem. „W majowym terminie przelać na konto sprzedawcy równowartość 50,500€”.
BMW 6 Cabrio – Detroit to kolejne duże targi, gdzie BMW przedstawia piękniejszą stronę bawarskiej myśli technicznej. No bo jak inaczej nazwać odkrytą Serię 6? Mierzące 4,89 m długości, 1,89 m szerokości i 1,36 metra wysokości, BMW 6 Cabrio cechuje się długą maską zakończoną charakterystyczną „nerkową” osłoną chłodnicy oraz „napompowanymi” nadkolami mieszczącymi 18
BMW 735i Touring Prototype – Patrząc na to oto BMW 735i (E23), trudno nie dokonać trawestacji powiedzenia serialowego Ferdka Kiepskiego, że „Są samochody, które się fizjologom nie śniły”. Wyprodukowany w czerwcu 1980 roku, jest jednym z dwóch oficjalnych prototypów jakie powstały na potrzeby targów we Frankfurcie. Zielony egzemplarz odznacza się jasną, materiałową
BMW 1 Coupe GTR – Oczywiście, nie jest to oficjalny produkt, a jedynie kaprys czeskiej stajni Senkyr Motorsport, która chciała, aby ichniejsze M3 E92 GTR nie czuło się samotne. Tak, tak złote, osiemnastocalowe felgi to oryginalny BBS serii Motorsport. Poza tym w zawieszeniu pojawił się regulowany zestaw coilover KW Competition oraz sprężyny tej samej firmy. […]