Hyundai Veloster Rally Car – Pozostając w południowokoreańskich klimatach, Hyundai oraz amerykański partner Rhys Millen Racing ogłosił budowę trzech wyczynowych Velosterów Rally Car. Dzięki szerokiemu zastosowaniu karbonu i kevlaru (zderzaki, maska, drzwi), walka o kilogramy została
Hyundai
Hyundai Genesis R-Spec – Niedostępny w Europie, Hyundai Genesis doczekał się najmocniejszej odmiany, bojowo określanej jako R-Spec. Usportowiony charakter przejawia się w przyciemnionych kloszach reflektorów jak również dziewiętnastocalowych felgach o specjalnym ułożeniu ramion. Unikalne są także lakiery: Black Noir, Titanium Gray, Platinum Metallic, zestawione z
Hyundai Curb Concept – Zamiast hyundaiowego odpowiednika KV7 Concept, bliźniaczy koncern przedstawił coś zupełnie innego. Małego crossovera zwanego Curb. Mierzący 4,16 m długości, 1,8 m szerokości i 1,6 metra wysokości, Curb odznacza się ogromnym grillem-paszczą, skośnie narysowanymi reflektorami, prawie gładkimi bokami oraz taką samą klapą bagażnika. No i ten
Hyundai Veloster – Ziszczają się zapowiedzi Hyundaia odnośnie tworzenia marki premium. Modelem Veloster Coupe Koreańczycy stają w szranki z Hondą CR-Z, Mini i Scionem tC. Stylistyka nadwozia oraz elementów wnętrza inspirowana była motocyklami (jakbym czytał broszurę Chevroleta Sparka). Co ciekawe, na przestrzeni o długości 4,21 m i szerokości 1,77 metra,
Hyundai i20 Brabus – Wygląd Hyundaia i20 nie powala na kolana. Ot poprawny miejski samochodzik. Chcąc wzbudzić wokół niego zainteresowanie, Koreańczycy zwrócili się z prośbą do Brabusa. Owocem tego jest i20 Sport Edition. Z zewnątrz, samochód rozpoznamy po czarnym wypełnieniu grilla oraz poszerzonych nadkolach, chroniących 17-calowe felgi Brabus (+ opony Yokohama).
Hyundai Genesis Coupe ARK – Każdy upływający dzień zbliża nas do północnoamerykańskich targów tuningowych SEMA. Zamknięta impreza jak co roku zgromadzi śmietankę rzemiosła, w tym Hyundaia i ARK Performance Inc. Ich wspólne dzieło, ARK Track Time Attack Genesis Coupe otrzyma udoskonalony układ hamulcowy, zawieszenie i co najważniejsze, silnik. 3.8-litrowa,
Hyundai Equus – Amerykański oddział Hyundaia w swoim sektorze zaprezentował produkcyjną wersję luksusowego modelu Equus, który pod koniec roku trafi do tamtejszych salonów sprzedaży. Mierzące 5,15 metra długości, trójbryłowe eleganckie nadwozie osadzono na 19-calowych felgach z oponami o rozmiarze (p:t) 245/45 i 275/40. Chromowane obręcze kryją 345 mm tarcze z
Hyundai i-Flow Concept – Koncepcyjnym modelem i-Flow Hyundai zapowiada, w którym kierunku będzie podążała stylistyka nowych modeli koreańskiego producenta. Poza tym i-Flow nakreśla również następcę Sonaty (nie jest wiadome czy obecną czy którąś z przyszłych generacji). Pod maską oczywiście… hybryda. Tym razem Diesel o pojemności 1.7 litra połączony z
RMR RM460 Genesis Coupe – kalifornijskie Rhys Millen Racing przygotowuje Hyundaia coupe z silnikiem przeniesionym przed tylną oś. Nowy Hyundai Genesis Coupe będzie napędzany 4,6-litrowym V8, który standardowo jest montowany z przodu. Zmodyfikowany silnik ma rozwijać mon około 500 KM, a przeróbki samochodu obejmą również nadwozie – zamontowany zostanie
Hyundai Equus Limousine – zaprezentowano nową wersję limuzyny Equus, w której zastosowano przedłużony rozstaw osi. Całkowita długość nadwozia wzrosła o 30 centymetrów i wynosi 5,46 metra. Hyundai Equus Limousine jest więc dłuższy od przedłużonych wersji Mercedesa S500L, BMW 750Li czy Audi A8L. Przy wysokości 1,495 metra jest także od konkurentów wyższy. Pod maską do
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- Następna