Kolekcjonerskie kociaki – Mały kraj, o względy którego walczą możni motoryzacyjnego świata. W samo południe, na amsterdamskich podestach, Jaguar zaprezentuje limitowaną serię Designer Edition, dostępną w XF i XJ. Niezależnie czy zdecydujemy się na XF, czy na XJ, każdy z 40 egzemplarzy (po
Jaguar
Jaguar XJ Startech – Aż 365 dni potrzebował Startech na finalizację projektu dotyczącego Jaguara XJ, oznaczonego kodem X351. Poza oczywistą oczywistością w postaci oryginalnego body-kitu, samochód korzysta z 21” felg oraz z obniżonego zawieszenia. Wewnątrz zaś natkniemy się na dwukolorową, miękką i pachnącą skórkę.
Jaguar XKR-S – Ze względu na wybitność jaką cechuje się E-Type, jego pięćdziesięciolecie nie wymagało nie wiadomo jak kosmicznego pojazdu. Wystarczyło XKR, przyprawione subtelną dozą pieprzu. Subtelność ta przejawia się m.in. w specjalnej barwie lakieru (Italian Racing Red, French Racing Blue), 20-calowych, grafitowych obręczach Vulcan z oponami Pirelli P-Zero i
Jaguar XKR-S – Jaguar XKR oszałamia. Wyglądem, prowadzeniem, mechanicznie doładowanym pięciolitrowcem. Rok po prezentacji XKR Ultimate Edition, posadzka hal Palexpo ugości jeszcze pieprzniejszą odmianę XKR-S. Aerodynamiczno-stylistyczny komplet przewiduje przeprofilowany zderzak z bocznymi kanałami, maskę poprzecinaną wlotami, unikalne progi, skrzydło dociskowe na
Jaguar XK Hofele Design – Najładniejszy dwudrzwiowy kociak lat dziewięćdziesiątych, Jaguar XK pierwszej serii (X100) otrzymał wsparcie z nieoczekiwanej strony, Hofele Design. Niemiecki zestaw przewiduje oryginalnie uformowane zderzaki, listwę spojlerową na klapie bagażnika oraz cztery, okrągłe lampy LED. Liczba cztery pojawia się również w kontekście końcówek
Jaguar XJ6 Coupe – Specjalizujący się w sprzedaży (głównie Jaguarów) komis Motorcars Inc. z Plainville w stanie Connecticut, za 27,500$ sprzeda wam swoją perełkę: Jaguara XJ6 Coupe. Pojazd opuścił bramy fabryki w 1976 roku. Pod maską drzemie rzędowy, sześciocylindrowy motor o pojemności 4.2 litra. Niestety, więcej informacji nie znajdziecie. Najprawdopodobniej jest
Jaguar C-X75 – Kolejnym supersportowcem, który debiutuje na jankeskiej ziemi jest koncepcyjny Jaguar C-X75. Mówi się, że pierwsze testy limitowanego ilościowo samochodu bazującego na C-X75 rozpoczną się w 2013 roku.
Jaguar XJ Arden – Prawda zbudowana dziewiątego lipca: obecna generacja Jaguara XJ nikogo nie pozostawia obojętnym. Dlatego też każda ingerencja w wygląd spotka się z ostrymi ocenami. „Kochaj albo odejdź”. Niemiecki Arden wyposażył kociaka w osłonę chłodnicy ze stali nierdzewnej z nowym emblematem. Nie zapomniano o LED-owych paskach oświetlenia oraz o spojlerze
Jaguar XF Black Pack – Kupując limuzynę XF nie musimy już rezygnować z dodatków przynależnych XK Coupe. Odbywa się to za sprawą pakietu Black Pack, dostępnego ze wszystkimi jednostkami napędowymi. W skład zestawu (950 funtów ponad wyjściową cenę) wchodzi błyszczącoczarny grill, czarne obramowania okien oraz 20-calowe felgi Draco, dla których niejeden oddałby wszystko.
Jaguar C-X75 Concept – Urodzin Jaguar Cars ciąg dalszy. Wytwarzający samochody od 1935 roku, producent podkreślił tę datę równie pięknym konceptem – C-X75. Emanujące sportowymi emocjami coupe, zapowiada przyszły, stylistyczny kierunek firmy. Dlatego też możemy oczekiwać, że każdy z seryjnych modeli uszczknie cząstkę C-X75. A jest z czego czerpać. Agresywną linie
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- Następna