Alfa Romeo Giulietta od Marangoni – Producentom opon ujdą na sucho każde, nawet najbardziej niedorzeczne modyfikacje stylistyczne. W końcu nie znają się na tym w takim stopniu jak choćby Hamann. Jednak i one mogą nieść ze sobą przykre konsekwencje na przyszłość, chociażby w postaci
Marki
Ferrari 458 Italia Akrapovic – Na tegoroczną imprezę w Essen Akrapovic nie mógł przywieźć lepszego auta demonstracyjnego niż Ferrari 458 Italia. Montaż samego wydechu wzmacnia silnik o 11 koni mechanicznych (581 KM/6370 obr./min) i 26 niutonometrów (566 Nm przy 2400 obr./min).
BMW 535i Kelleners – Niemieckie studio Kelleners Sport oraz partnerujący Vredestein pokazali samochód, zapowiadający nowy etap w dziejach rodzinnego biznesu. BMW 535i (F10) korzysta z delikatnie przeprojektowanego zderzaka z paskami LED-owych świateł oraz spojlerem. Tylny zderzak mieści zaś dyfuzor oraz cztery wyloty sportowego wydechu. Oryginalne progi drzwiowe
AC Schnitzer ACS5 Touring – Stoisko AC Schnitzer wita nas gustownym BMW Serii 5 Touring. Dopiero zaglądając do środka możemy przekonać się, że nadmiar i kolorystyka włókna węglowego nie zawsze służy poprawie wyglądu.
Arden Sport AR5/10 – Na niemieckiej ziemi nie mogło zabraknąć niemieckiego specjalisty od brytyjskiej roboty. Arden Automobilbau przywiózł Range Rovera Sport AR5/10. Względem majowych zdjęć, zmianie uległo wykończenie 22” felg Dakar II. W Essen możemy napawać się srebrno-matowoczarnym pokryciem.
ABT R8 GT-R Chrome – ABT R8 GT-R samo w sobie jest wyjątkowe. Wystarczy wspomnieć o 620-konnym silniku 5.2 V10 czy tylnej szybie z Makrolonu. Jednak chromowana folia uroku nie dodaje. Wręcz przeciwnie. Sprawia, że samochód ociera się o cienką granicę kiczu.
9ff Speed9 – Kończąca tuningowy sezon, impreza w Essen jest wyborną okazją dla 9ff do odświeżenia projektu Speed9, bazującego na Porsche 911 Turbo. Dostępny z twardym jak i miękkim dachem, Speed9 otrzymał nowy układ wydechowy, większe chłodnice powietrza doładowującego, sportowe filtry powietrza oraz przeprogramowaną elektronikę. Wszystko to przekłada się na moc 700
Merdad Cayenne 902 Coupe – Wraz z przybyciem Merdad Collection, poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące dwudrzwiowego Cayenne 902 Coupe. Według zapewnień producenta, nadwozie 902 Coupe nie zostało skrócone. Dlatego też czterech pasażerów zasiadających na pojedynczych fotelach, może w pełni korzystać z wygód 4,84-metrowego pojazdu. Kolejnych wieści możecie oczekiwać
SpeedART Cayenne Titan EVO – Ostatnią z perełek SpeedART jest Cayenne Titan Evo, które na deskach Messe Essen pojawiło się w najgorszym z możliwych zestawień (biały lakier + jasnoniebieskie dodatki). Jednak wszystkie nieporozumienia stylistyczne z nawiązką rekompensują 23-calowe felgi CTS-FORGED oraz obręcze stylizowane na te z Porsche 918 Spyder.
SpeedART Panamera PS9-650 – W sektorze SpeedART możemy podziwiać również ulepszoną Panamerę PS9-650, w której nowy jest nie tylko biały lakier i czarne felgi. Poza tym maska pozbawiona została wlotów powietrza, a reflektory otrzymały białe obramowania. Z tyłu zaś dostrzeżemy przekonstruowane skrzydło. Niezależnie od tego, do napędu służy podwójnie turbodoładowana