Seat Ibe Concept – W przeciwieństwie do francuskich, prototypy Seata są bliższe masowej produkcji. Nawet slogan reklamowy Ibe Concept to potwierdza: „Super kompaktowe, sportowe coupe dla miejskiej mobilności w niedalekiej przyszłości”. W krótszym niż 3,96 metra dwudrzwiowym nadwoziu,
Marki
Citroen Lacoste Concept – Citroen Lacoste byłby idealnym środkiem transportu w nadmorskich kurortach Francji. Frederic Banzet (Dyrektor Zarządzający Citroena) twierdzi, że chciałby, aby Lacoste lub podobny pojazd trafił w najbliższych latach do produkcji. Co z tego wyniknie? Zobaczymy.
Renault Dezir Concept – Domeną francuskich koncernów są koncepty: intrygujące, o niebanalnej stylistyce, które nie mają żadnych szans na seryjną produkcję (poza nielicznymi wyjątkami). Takie właśnie jest Renault Dezir Concept. Dwudrzwiowe coupe z pionowymi pasami (tutaj aluminium) w stylu Audi R8, cechuje się uchylanymi do góry drzwiami oraz w pełni elektrycznym
Honda CR-Z Akcesoria – Japończycy z Hondy robią wiele, aby zatuszować w oczach klientów fakt, że pod maską małego sportowca CR-Z drzemie hybryda zamiast klasycznej benzyny. Najnowszym pomysłem jest zestaw akcesoriów. W skład zestawu wchodzi oczkowana lub siatkowana (jak kto woli) osłona chłodnicy, klosze reflektorów o niebieskim odcieniu, pseudo karbonowe dodatki
Citroen DS4 – Od dwóch dni nieprzebrane tłumy ciągną w kierunku Paris Expo. Do siedemnastego października, europejska publiczność będzie miała możliwość dotknięcia i poczucia, jakim samochodem jest nowy członek, rodziny kontynuującej tradycję „Bogini”.
Porsche 911 GT2 RS – Dzieci kochające trochę inny typ pojazdu (podwójnie turbodoładowany silnik z cylindrami w układzie przeciwsobnym), odwiedzając targi w Paryżu, nie będą czuły się zawiedzione. Kompleks Paris Expo jest kolejnym miejscem, gdzie mogą się one rozsmakować w Porsche 911 GT2 RS.
Audi R8 GT – Kolejnym drogowym bolidem, do którego pielgrzymują niezliczone rzesze ludzi z dziećmi poprzyklejanymi do szyb, jest Audi R8 w lżejszej i mocniejszej wersji GT. Każdy z 333 egzemplarzy (193,000€) otrzyma poprawioną (jeśli taki motor wymaga poprawy) jednostkę 5.2 V10. Moc? 560 KM. A gdzie obniżona masa – zapytacie -. Między innymi w […]
BMW 5 Touring – BMW Serii 5 Touring (F11) nie pojawi się w kategorii Nowości, lecz i tak warto przejrzeć zdjęcia eleganckiego kombi spod znaku biało-niebieskiej szachownicy.
Abarth Punto Evo – EsseEsse na posadzkach Paris Expo, ciąg dalszy. Tuż obok 500C zaparkowano Punto Evo, którego jak oka w głowie, strzeże Pani o groźnym spojrzeniu. Szary lakier (Campovolo) korzystnie prezentuje się w połączeniu z białymi dodatkami. To wszystko wraz z 18-calowymi aluminiowymi felgami, stanowi o indywidualności Punto Evo. W komorze silnika także
Abarth 500C EsseEsse – Pół roku temu mogliśmy cieszyć się z prezentacji Abartha 500C. Teraz, do grona otwartych Abarthów, dołączyła najpikantniejsza specyfikacja EsseEsse. Przyodziany w szaro-szary lakier, 500C EsseEsse korzysta z udoskonalonego zawieszenia, układu hamulcowego i wydechu Record Monza. Wszystkie zmiany podporządkowane zostały jednemu: silnikowi. Po