Porsche 911 GTS – Wolnossące Porsche 911 od dziesięcioleci jest synonimem maksymalnej przyjemności z jazdy (tylko czasem niekontrolowanej). W grudniu, pierwsi fani tylnonapędówek będą mieli możliwość odbioru kluczyków do najnowszej 911 Carrera GTS. Stojąc na parkingu lub pod
Marki
Alfa Giulietta – polska reklama – 30 sekundowy spot Alfa Romeo Giulietta w wersji polskiej z piękną kobietą.
Tuning BMW M3 – RENM Performance konsekwentnie poszerza gamę tuningowych produktów. Najnowszym pojazdem, na jaki mogą połasić się Australijczycy, jest BMW M3 E92. BMW M3 Agitator bo tak zwie się pojazd, wyróżnia się dodatkowymi spojlerami (zderzakowy, umieszczony na klapie bagażnika) oraz dyfuzorem. Wszystko to, rzecz jasna, wykonane jest z włókna karbonizowanego.
Porsche 996 Prior – Poprzednia generacja Porsche 911 nadal wzbudza silne emocje fanów na całym Świecie. Są jednak tacy, którzy chcieliby przekształcić je w 997. Wychodząc im naprzeciw, Prior Design opracowało pakiet stylistyczny. Montaż zestawu w Kamp-Lintfort owocuje nowym zderzakiem z powiększonymi wlotami powietrza i maleńkim spojlerem. Z tyłu zaś, zwrócimy uwagę
Bentley Flying Spur Wald – Rok 2010 mija nieubłaganie. Zgodnie z zapowiedziami, Wald International odmieniło lordowską limuzynę, czyli Bentley’a Continental Flying Spur. Pakiet stylistyczny Sports Line Black Bison obejmuje agresywnie wystylizowane zderzaki (przedni ze światłami do jazdy dziennej, tylny z czymś na kształt dyfuzora i czterema zakończeniami układu
G-Power X5 Typhoon – Pamiętacie 600-konne X5 M Typhoon? G-Power wzięło się w garść i z podwójnie turbodoładowanej jednostki 4.4 V8, wycisnęło jeszcze więcej: 725 KM/6000 obr./min. W górę poszybowała także wartość momentu obrotowego. Obecnie wynosi ona 890 Nm, dostępnych przy zaledwie 1500 obr./min (firma twierdzi, że automatyczna przekładnia wytrzyma moment rzędu
Hennessey VelociRaptor APV – Oglądając relacje z podróży Baracka Obamy, trudno nie zwrócić uwagi na Chevrolety Suburbany, jeżdżące w obstawie prezydenta. Teraz, do grona firma zajmujących się opancerzaniem, dołącza Hennessey ze specjalną dywizją APV (Armored Performance Vehicle). Pierwszy, w 2012 roku, do ciężkiej służby oddelegowany zostanie pojazd bazujący na
BMW X1 Hartge – Lipska fabryka BMW pracuje na pełnych obrotach. To właśnie stamtąd wyjeżdża najnowszy crossover X1, dla którego Hartge przygotowało pakiet stylistyczno-wzmacniający. Tradycyjnie dla Hartge, sportowy charakter podkreślają jedynie szczegóły: 20-calowe obręcze „Classic 2”, wypełnione gumową mieszanką w rozmiarze 245/30 i 295/25 z tyłu, zawieszenie
Tuning BMW F10 – AC Schnitzer ponownie atakuje szczyt zwany Seria 5 F10. Tym razem nie ograniczono się jedynie do aluminiowych obręczy, choć i tak nie zmieniono wiele. Samochód cechuje się delikatnie przemodelowaną dolną częścią zderzaka, z tyłu zaś dostrzeżemy malutki dyfuzorek. Obniżone o 25 mm zawieszenie, podkreślone zostało szerszymi progami z chromowanymi
Audi R8 RENM – Australijczycy z RENM Performance coraz śmielej wkraczają na europejskie salony tuningu. Kolejnym projektem za jaki się zabrali jest Audi R8. Bez względu na to jaki silnik mruczy na pokładzie, pojazd wyróżnia się karbonowymi dodatkami w postaci spojlera zderzakowego i dyfuzora, a na osiach lśnią kute, ultralekkie, 20-calowe felgi, chroniące wielkie