SpeedART BTR-II 650 EVO
SpeedART BTR-II 650 EVO – Możliwości rozwoju Porsche 911 Turbo wydają się być nieograniczone. A to niebezpiecznie podkręcone silniki, a to stylistyka, mocno odbiegająca od wyjściowych krągłości. Właśnie w tym duchu narodził się speedART BTR-II 650 EVO.
Oparty na podzespołach 911 Turbo (997), BTR-II 650 EVO cechuje się gruntownie przekonstruowanym zderzakiem z mnogością oświetlenia oraz dodatkowych wlotów powietrza. Nowe są także progi oraz dolna i boczne partie tylnego zderzaka. Nie można pominąć zmodyfikowanego skrzydła, którego kształt dostosowano do podróżowania z naprawdę wysokimi prędkościami. Całość wieńczy regulowane zawieszenie wraz z trzyczęściowymi, 20-calowymi obręczami Light Spoke Competition, otoczonymi oponami w rozmiarze 245/30 i 325/25 na tylnej osi.
Wnętrze utrzymano w szarej tonacji z czerwonymi wstawkami tu i ówdzie.
Jeśli chodzi zaś o stronę napędu to jest się czym pochwalić. Powiększone turbosprężarki, sportowy układ wydechowy oraz takież kolektory dolotowe, sprawiają, że sześciocylindrowa, 3.8-litrowa, jednostka typu boxer generuje moc 650 KM. Także wartość momentu obrotowego nie pozostała obojętna na pojawienie się nowych elementów. Obecnie wynosi ona 900 niutonometrów. Wszystko to przekłada się na to, że druga setka pojawia się na liczniku po około dziewięciu sekundach, a prędkość maksymalna to 335 km/h.
[Źródło: Auto-Blog.pl]